مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

مدیر عامل بنیاد احسان گفت: محموله اقلام امدادی و اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق زلزله‌زده هرمزگان توزیع شد.

محموله امدادي براي زلزله زدگان هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: در ساعات اولیه وقوع زمین‌لرزه‌های شدید اخیر در استان هرمزگان، مسئولین و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام ازجمله معاون اجتماعی ستاد با حضور در این مناطق از نزدیک به بررسی نیازهای فوری مردم و آسیب‌دیدگان پرداختند و بلافاصله دستورات لازم برای امداد و خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان توسط بنیاد برکت و بنیاد احسان را صادر کردند.

او افزود: با دستور ریاست محترم ستاد دستورات لازم جهت ارسال اقلام امدادی به این استان از قرارگاه امدادی کرمان و انبار مرکزی بنیاد احسان صادر شد و نیروهای امدادی همکار بنیاد نیز به امدادرسانی به مردم پرداختند.

سلیمانی در خصوص بسته‌های غذایی ارسال شده افزود: در اولین گام بسته‌های معیشتی ۷۲ ساعته برای رفع نیاز فوری آسیب‌دیدگان استان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ارسال و توزیع شد.

او اضافه کرد: با توجه به فصل بارش، اقلام امدادی نظیر چادر امدادی، پتو و آب‌معدنی هم به منطقه ارسال شد که توسط نیروهای بنیاد احسان در حال توزیع است.

مدیرعامل بنیاد احسان تأکید کرد: اقدامات بنیاد احسان توسط گروه‌های جهادی و امدادی تا عادی‌شدن شرایط زندگی مردم در این مناطق همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 637985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha