همه‌چیز برای ۱۲ امتیازی شدن استقلال آماده بود، جز دانشگر و حسینی که دقیقه ۹۵ کمی نا آماده بودند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که استقلال در آستانه کسب چهارمین پیروزی بود و حتی خوشبین‌ترین شیرازی‌ها هم امیدی به گلزنی تیم‌شان نداشتند، فجرسپاسی دقیقه ۵+۹۰ دروازه آبی‌ها را باز کرد تا تیم مجیدی با تلخکامی نسبی به تعطیلات ۱۵ روزه برود. بعد از ۳ برد و ۳ کلین‌شیت متوالی، استقلالی‌ها در زمین بی‌کیفیت حافظیه برای ارائه تاکتیک‌های هجومی خود تا حدود زیادی به مشکل برخوردند.

آبی‌ها از خرید جدیدشان یعنی رودی ژستد در این بازی رونمایی کردند و امین قاسمی‌نژاد هم بعد از نیمکت‌نشینی‌های متوالی بالاخره در ترکیب اصلی قرار گرفت اما هیچ‌یک از آنها نتوانستند خطر آنچنانی روی دروازه فجرسپاسی ایجاد کنند و فقط کوین یامگا بود که یکی دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت و بهترین موقعیت آبی‌پوشان را در نیمه نخست از دست داد. در نیمه دوم فشار حملات استقلال کمی بیشتر شد و بالاخره روی یک ضربه کرنر، خطای مدافع فجر روی دانشگر میهمان را صاحب پنالتی کرد.

این بار وریا غفوری از توپ فاصله گرفت و کوین یامگا پشت ضربه ایستاد تا سومین گل فصلش را به ثمر برساند. البته دقایقی قبل از او پیمان بابایی در تبریز سومین گل فصل را برای تراکتور زده بود و یامگا دومین ۳ گله این فصل شد. تیم مجیدی با همین گل تا دقایق تلف‌شده بازی برنده بود اما درست در آخرین ثانیه‌های بازی با سهل‌انگاری خط دفاعی‌اش روی یک ضربه کرنر گل خورد و بعد از ۳۶۰ دقیقه دروازه‌اش را در لیگ برتر بازشده دید. با این نتیجه استقلال به سپاهان فرصت داد تا حتی با یک مساوی در داربی اصفهان هم صدرنشین بماند. اما سپاهان از این فرصت استفاده نکرد.

سومین باخت تراکتور در ۴ هفته

همزمان با بازی استقلال در شیراز، ۲ بازی دیگر هم در تهران و تبریز برگزار شد که هر ۶ امتیازش به تیم‌های تهرانی رسید. هوادار در تهران با گل‌های محمد قاضی و نیما انتظاری میهمانش شهرخودرو را شکست داد تا بعد از ۳ باخت بالاخره به نخستین گل‌ها و نخستین امتیازاتش در لیگ برتر برسد.

پیکان هم در تبریز با اینکه گل اول را از تراکتور و پیمان بابایی خورده بود کام‌بک باشکوهی زد و با گل‌های بابایی و آزاده بازی را ۲ بر یک برد. گل اول پیکان یک سوپرگل از اسماعیل بابایی بود که از ۴۰ متری زده شد و زیباترین گل فصل جدید تا این هفته بوده است.

فیروز کریمی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور اظهار کرد: تمام جهان هستی بر مبنای تضادها همچون روز و شب، غم و شادی و ... ساخته شده و یکی از تضادها در زندگی ما رفت و آمدها است. روزی تصور می‌کردم با آمدنم به تراکتور خدمت کنم و تمام تلاشم را هم کردم. همه‌ی دست اندرکاران باشگاه به خصوص بازیکنان غیور، وفادار، با شرف و صادق تراکتور با تمام وجود مرا یاری دادند. امروز تصور من این است که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ی دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم. همه‌ی آنان را در ادامه مسیر به خدا می‌سپارم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. هر زمانی هر کاری از دست من بر آید، به‌خاطر لطف طرفداران صادق، از تراکتور دریغ نمی‌کنم و با تمامی وجود آماده خدمت به آنان هستم. خداحافظ همگی، ان‌شاءالله موفق و موید باشید.

کد خبر 636015
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha