شهردار تهران در روز پایانی همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: همسویی فکری مسئولان فعلی کشور ظرفیت بزرگی برای خدمت به مردم است.

زاکانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، «علیرضا زاکانی، شهردار تهران» در همایش مسئولان، دبیران و امور بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به همسویی فکری ایجادشده در اکثریت مسئولین فعلی کشور، این یکپارچگی را عاملی دانست که می‌تواند ظرفیت بزرگی را برای خدمت به مردم فراهم کند.
وی افزود: الان همۀ ظرفیت‌ها در مجلس، دستگاه قضایی، دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا امکانی را فراهم کرده است که ما یک اقدام اساسی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب انجام بدهیم.
زاکانی گفت: قاعدتاً آنچه مطلوب است تحقق بیانیه گام دوم است و برای رسیدن به این هدف، به یک تحول همه‌جانبه نیاز است؛ اگر به این نیاز پاسخ معتبر ندهیم، حتماً نمی‌توانیم قدم محکمی برداریم و به اهداف بیانیه گام دوم برسیم.
شهردار تهران با تأکید بر اینکه «بدیهی است ستون خیمۀ انقلاب، امام جامعه است» افزود: درعین‌حال در عرصۀ اجرا پرچم در دستان آقای رئیسی است و همه باید توجه کنند چگونه می‌توانند به او کمک کنند تا او موفق شود. دستگاه قضایی، مجلس، شوراها و همۀ مجموعه‌ها باید کمک کنند دولت بتواند بر مدار تحولی خودش گام بلندی بردارد.
وی با برشمردن مشکلات متعددی که امروز کشور با آن مواجه است، ادامه داد: یک فرصت تاریخی فراروی من و شماست که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

کد خبر 634684

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha