پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

 مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه از احزاب درخواست دارم به دولت کمک کنند، گفت: در این منطقه ملتهب نیازمند یک آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی هستیم.

احزاب سیاسی

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، اسلامی، مدیرکل سیاسی وزیر کشور ظهر امروز(پنجشنبه) در همایش خانه احزاب اظهار داشت: چالش اصلی در منطقه این است که احزاب در منطقه درگیر منافع ملی نیستند ولی احزاب ایران نگاه راهبردی و ملی دارند.

وی افزود: از احزاب درخواست دارم به دولت کمک کنند و کمکی که باید احزاب به دولت کنند، در راستای این است که در این منطقه ملتهب نیازمند یک آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی هستیم.

اسلامی با بیان اینکه روابط بسیار خوبی با خانه احزاب خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: جلسه ای با مسئول بودجه وزارت کشور درمورد یارانه احزاب داشتیم و گفتیم اگر احزاب در صحنه باشند مشکلات کشور کم می شود و احزاب بسترساز تسهیل مشکل هستند و باید احزاب محور شوند ولی اشاره شد یارانه احزاب محدود است و تخصیص ها صورت نگرفته است، با این حال طبق پیگیری‌ها افزایشی در یارانه سال آینده احزاب داریم و در بودجه سال آینده پیش بینی می‌کنیم و این رقم را به دوبرابر رقم گذشته رسانده ایم.

کد خبر 634547

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha