رئیس پلیس راه استان البرز از ️تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج- قزوین خبر داد و گفت: طی این حادثه ۲۴ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

تصادف زنجیره‌ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز گفت: این تصادف زنجیره‌ای ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه صبح امروز و در محدوده پل هشتگرد رخ داد و ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده بوده است و در این تصادف ۲ نفر مجروح شدند.

اما آمار پلیس با آمار اورژانس کشور مغایرت دارد. به طوری که مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دنبال این تصادف تا این لحظه ۲۳ مصدوم با ۵ دستگاه آمبولانس و یک‌ دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند. 

خالدی گفت: از این ۲۳ نفر مصدوم یک نفر در بیمارستان جان باخت و حال یک مصدوم وخیم گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز هم در این رابطه اعلام کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین یک کشته و ۲۲ مصدوم شامل ۱۱ مرد و ۱۱ زن داشت.

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در اتوبان کرج - قزوین | یک کشته و ۲۲ مصدوم

مهرداد بابایی به ایرنا گفت : این حادثه صبح امروز در آزاد راه کرج - قزوین و در محدوده جایگاه سوخت المهدی به مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گزارش شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه ۳۰ دستگاه خودرو شامل ۲۵ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت در اتوبان کرج - قزوین با یکدیگر برخورد کردند.

بابایی گفت: بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس استان البرز به محل اعزام شدند.

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در اتوبان کرج - قزوین | یک کشته و ۲۳ مصدوم

وی ادامه داد: ۴  نفر از مصدومان در محل  حادثه توسط تکنسین های اورژانس درمان سرپایی شدند.

همچنین  ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید مدنی کرج، ۷ مصدوم به بیمارستان امام جعفرصادق(ع)  شهرستان ساوجبلاغ و یک مصدوم نیز توسط بالگرد به بیمارستان تامین اجتماعی البرز منتقل شد.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی البرز گفت: متوفی این حادثه یک پسر حدود ۱۹ ساله بود که علیرغم تلاش‌های انجام‌شده، به علت شدت جراحات واردشده در بیمارستان جان باخت.

این مسئول اظهار کرد: علت وقوع حادثه توسط پلیس راه البرز در دست بررسی است.

کد خبر 634308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha