معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه از مردم فاصله گرفته و دولتی، حاکمیتی، اداری و کارمندی شده‌ایم، گفت: این فاصله ،سرمایه‌های اجتماعی را کاهش داده و لازم است به بین مردم برگردیم و از مردم باشیم.

توكلي زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، محمدامین توکلی‌زاده  در مراسم معارفه خود افزود: از محمدرضا جوادی یگانه معاون پیشین امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری که با حساسیت و دلسوزی حوزه اجتماعی را پیگیری می‌کند، تشکر می کنم. پرسنل شهرداری به تدریج دلسوز و دلبسته این شهر می‌شوند و دل کندن از کار مردمی برایشان سخت می‌شود. حس می‌کنم محمدرضا جوادی‌یگانه نیز اینگونه رفتار می‌کند.

او ادامه داد: جلسه انتقال تجربه از مدیریت قبلی دوست داشتنی بود و ایشان بی‌دریغ آنچه تجربه کرده بودند را در اختیار ما قرار دادند. در این مدت هر جا مشکلی پیش آمده با ایشان تماس گرفتیم و همکاری کرده‌اند. تقاضا می‌کنم این اتفاق تکرار شود تا از تجربه و دانش ایشان استفاده کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیانم اینکه دعا کنید با امانت‌داری بتوانیم این حوزه را مدیریت و به دست مدیران بعدی بدهیم، افزود: من مسیر محمدرضا جوادی یگانه را ادامه می‌دهم و باید به نزدیک شدن به مردم تاکید کنم. ما از مردم فاصله گرفته و دولتی، حاکمیتی، اداری و کارمندی شده‌ایم. این فاصله سرمایه‌های اجتماعی را کاهش داده است. باید برگردیم بین مردم و از مردم باشیم و اگر مشکلات را از زبان مردم بشنویم و مدیریت را به آنها محول کنیم اقدامات شهرداری سهل‌تر می‌شود.

محمد امین توکلی‌زاده با اشاره به این که زاکانی، شهردار تهران بر مدیریت شهر با مشارکت مردم تاکید دارد، گفت: چگالی مشارکت مردمی در تهران بیشتر از شهرهای دیگر است و باید از این پتانسیل استفاده کرد. در محلات تهران، افرادی زندگی می‌کنند که همه صاحب اندیشه، فکر و دانش هستند اما به دلایلی خانه‌نشین شده‌اند. دنبال این هستیم که از نخبگان محلات برای مدیریت شهر استفاده کرد. نمی‌گوییم استفاده از مشارکت مردم در سابق نبوده اما باید نورافکنی این مشارکت برجسته‌تر شود. اقداماتی در گذشته انجام شده که موظف به ادامه آن هستیم و اقدامات جدیدی نیز در شهرداری انجام خواهد بود.

او با اشاره به پیوستگی در حوزه فرهنگ، بیان کرد: نمی‌شود در حوزه فرهنگ پیوستگی‌ها را گسست به طوری که باید این پیوستگی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در همه جا وجود داشته باشد. این پیوستگی را از شهرداری شروع کرده و آن را بسط و توسعه دهیم. لفظ قرارگاه به معنای گستره فرهنگی و اجتماعی است تا مردم از ثمرات هم‌افزایی‌ آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 634016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    1 0
    کاخ نشین ندارد از حال کوخ نشین خبری