مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

با رفع مشکل نازایی و با استفاده از روش‌های نوین در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان اردبیل، زوجی پس از ۳۱ سال نازایی صاحب فرزند شدند.

خواب نوزاد

به گزارش همشهری آنلاین، پزشک معالج این زوج نابارور در حاشیه تولد این نوزاد افزود: درمان نازایی این زوج که مرد ۶۰ سال و زن ۵۰ سال دارد در دومین مرتبه استفاده از روش درمانی لقاح آزمایشگاهی(IVF)  با موفقیت همراه شد.

 الهام فیروزی با اشاره به تولد فرزند دختر این زوج در روزهای اخیر تصریح کرد: با توجه به اینکه با بالا رفتن سن زوجه میزان موفقیت درمان کم می‌شود به همین خاطر روش درمانی به کار گرفته شده در بار دوم موفقیت‌آمیز بود.

متخصص زنان و زایمان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به نقش سن و کنترل استرس در  موفقیت درمان ناباروری خاطرنشان کرد: زوج‌هایی که علاقه‌مند به فرزندآوری هستند با گذشت یک سال از ازدواج خود و در صورتی که از روش‌های ضدبارداری استفاده نکرده‌اند و صاحب فرزند نشده‌اند بهتر است برای بررسی بیشتر و رفع مشکل نازایی خود به مراکز معتبر درمانی مراجعه کنند.

فیروزی از آمادگی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل برای کمک به رفع مشکل نازایی زوجین با بهره‌گیری از آخرین روش‌های درمانی و با استفاده از تجهیزات مدرن خبر داد.

پدر «دنیا» نیز با قدردانی از کادر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشکاهی اردبیل، صاحب فرزند شدن خود را مدیون عنایت خداوند و تلاش شبانه‌روزی کادر این مرکز دانست و از زوج‌های نابارور خواست از لطف الهی نا امید نشوند و برای رفع مشکل خود از روش‌های درمانی توصیه شده استفاده و تا حصول نتیجه مراحل درمانی خود را با صبر و دقت پیگیری کنند.

کد خبر 633996

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha