مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که در حال حاضر با بیش از ۳ هزار شعبه در سراسر کشور فعال است، اقدام به بازطراحی لوگوی معروف خود کرده است.

لوگوی افق کوروش.jpg

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با همکاری گروه صنعتی گلرنگ با هدف توزیع و عرضه کالاهای اساسی و مصرفی مانند مواد غذایی، نوشیدنی و لوازم التحریر، میوه و سبزیجات، تنقلات، پوشاک و ... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سال ۱۳۸۸ برند خود را ثبت و نخستین فروشگاهش را آذر ماه ۱۳۹۲ در تهران افتتاح کرد. افق کوروش که در حال حاضر به فروشگاه هایی با ارائه کالای با کیفیت با تخفیف های قابل توجه و همیشگی شناخته می شود، اخیرا تصمیم به تغییر لوگو و به روز رسانی آن گرفته است. در این نوشتار به بررسی فعالیت های شاخص رهبر بازار خرده فروشی ایران در سال های اخیر و تصمیم به بازطراحی لوگوی این مجموعه در کنار بررسی جزئیات لوگوی جدید افق کوروش می پردازیم.

راه اندازی پلتفرم آنلاین خرده فروشی، اپلیکیشن افق کوروش و تحویل رایگان

افق کوروش به عنوان رهبر بازار خرده فروشی ایران با تعامل با مصرف کننده و حضور یکپارچه خود در بازار ایران، به سرعت در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و هموراه در مسیر ترندهای روز خرده فروشی دنیا حرکت کرده است. راه اندازی پلتفرم آنلاین خرده فروشی، اپلیکیشن افق کوروش، ارسال و تحویل رایگان کالا همگی حاصل تلاش های مجموعه افق کوروش برای دستیابی به هدف رضایت مشتری است.

راه اندازی فروشگاه های دارک استور افق کوروش

راه اندازی فروشگاه تمام اینترنتی یا دارک استور افق کوروش که از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ صورت گرفت، خود نمایانگر این موضوع است که مجموعه افق کوروش اهمیت زیادی به استفاده از فناوری و نوآوری در کسب و کار برای رفاه حال کارکنان و در عین حال مصرف کنندگان می دهد.  این در حالی است که تحولات عرصه خرده فروشی در چندسال اخیر و بویژه رشد بالای این شرکت در صدور ۵۰  هزار درخواست فروش اینترنتی به صورت روزانه در شرایط  گسترش ویروس کرونا، بر ضرورت توسعه و مدرن سازی فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای افزوده است. چشم انداز افق کوروش، ارسال سریع‌ تر و باکیفیت‌ تر خریدهای اینترنتی و تحقق چشم انداز ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار درخواست فروش اینترنتی به صورت روزانه است.

ارتباط با بیش از ۴۰۰ تامین کننده و ۴۰۰ برند و ۴۰۰ گروه کالایی

 افق کوروش با بیش از ۴۰۰ تامین کننده،  ۴۰۰ گروه کالایی و ۴۰۰ برند در ارتباط است. بیش از ۳۰۰۰ آزمایش روزانه کنترل کیفیت کالا در فروشگاه های زنجیره ای کوروش صورت می گیرد. علاوه بر این افق کوروش دارای بیش از ۲۵ انبار و ۶۰۰ ماشین حمل بار است.

بازطراحی لوگوی فروشگاه‌های زنجیره ای افق کورش

فروشگاه کوروش: alt

شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ۳۱ استان و ۴۶۰ شهر

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش تاکنون موفق شده است در ۳۱ استان و ۴۶۰ شهر به راه اندازی شعب خود اقدام کند. چشم انداز فروشگاه افق کوروش قرار گرفتن در فهرست برترین خرده فروشی های دنیا در سال ۱۴۰۴ است. راه اندازی دارک استور و ارتقای سطح کیفیت پلتفرم الکترونیکی افق کوروش خود گویای این امر است.

بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای و محبوب ترین فروشگاه مواد غذایی ایران

 افق کوروش در سال ۱۳۹۶ اقدام به اعطای نمایندگی فرانچایز کرده است. در سال ۱۳۹۸ جایزه بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای و محبوب ترین فروشگاه مواد غذایی ایران به افق کوروش تعلق گرفت.

ثبت برند در نگاه مشتری

کسب و کارهای بزرگ مانند افق کوروش و گروه صنعتی گلرنگ در مسیر ترندهای روز دنیا ارتقای سطح نوآوری و خلاقیت مدام در حال توسعه و گسترش خود هستند. از همین رو نیاز است تا نوآوری های جدید خود را در نگاه مشتری ثبت و بروزرسانی کنند. برند افق کوروش به عنوان برترین خرده فروشی در ایران نیز در همین راستا اقدام به بازطراحی لوگوی خود کرده است.

تعیین نمادین راهبری و هدف در لوگوی جدید افق کوروش

در طراحی لوگوی جدید فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، المان هایی برای نشان دادن مسیر و هدف در نظر گرفته شده است. در طراحی جدید از ۲ المان «فلش» و« دایره» استفاده شده است. المان فلش نمادی از راهبری برای رسیدن به هدف و المان دایره هدف محسوب می شود. از اهداف مهم فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، بهینه کردن زنجیره ارزش و تعامل طولانی مدت و سودمند با مصرف کننده نهایی است. به طور کلی ۵ واژه در زیر مجموعه نماد راهبری کوروش قرار می گیرند: آینده نگر بودن، شفافیت، هوشمندسازی و خرید هوشمند، توسعه و ایجاد ارزش برای تمام مخاطبین. افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده امکان خرید هوشمندانه و زندگی بهتر و با کیفیت تر را در ایران نوید می دهد. علاوه بر این افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می دهد. در نهایت افق کوروش براساس ارزش و ماموریت های مجموعه ی خود اقدام با بازطراحی لوگوی خود کرده و المان های فوق را برای طراحی آن برگزیده است.

منبع: مجله کوروش

کد خبر 633987

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha