معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: با وجود اداره وزارتخانه آموزش و پرورش توسط سرپرست و به دلیل اهمیت آن، گزینه جدید بزودی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود. 

وزارت آموزش و پرورش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  تسنیم، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی درخصوص معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: با وجود اداره این وزارتخانه توسط سرپرست و به دلیل اهمیت آن، گزینه جدید به زودی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود. 

وی افزود: برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گزینه‌های متعددی مطرح است که هفته آینده با تأمل و بررسی، شایسته‌ترین فرد از نظر کارآمدی، به مجلس معرفی می‌شود تا پس از کسب رأی اعتماد در رأس این وزارتخانه قرار گیرد. 

به گزارش تسنیم، طبق اصل ۱۳۵ قانون اساسی رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر جدید سه ماه فرصت دارد و وزارتخانه می‌تواند در این مدت با سرپرست اداره شود که علیرضا کاظمی عهده‌دار این مسئولیت است. 

مجلس شورای اسلامی ۳ شهریور امسال بود که به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رأی اعتماد داد و از میان این گزینه‌ها، فقط حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی نگرفت؛ و آخرین مهلت معرفی نیز ۳ آذر ۱۴۰۰ است. 

کد خبر 633957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha