هر خانه ای برای تکمیل دکوراسیون به انواع مختلف میز از جمله میز ناهار خوری، میز تلویزیون و میز کنسول نیازمند است. هر کدام از این میزها مدل های متنوع و زیادی دارند که باید با توجه به عواملی مانند اندازه فضا، سبک دکوراسیون منزل و بودجه ای که در اختیار دارید یک مدل مناسب را انتخاب نمایید.

میز ناهارخوری - dining table

در فروشگاه اینترنتی دی ایران به آدرس dayiran.com که دارای نماد ملی و از سایت های معتبر و خوشنام در عرصه تخصصی مبلمان میباشد، مدل های بروز و جدیدی از انواع میز ها و سایر مبلمان منزل موجود می باشد که هم میهنان گرامی در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت با صرف زمان بسیار کم، انبوهی از مدل های میز ناهار خوری، میز تلویزیون، میز کنسول و انواع مبل را مشاهده و به راحتی مدل مورد نظرشان را به سبد خرید اضافه کنند. در دی ایران امکان تغییر رنگ وجود دارد و هر کس با توجه به رنگ دیگر وسایل منزل و همچنین سلیقه شخصی خود می تواند میز یا مبلمان مورد نظر خود را سفارش دهد و درب منزل دریافت نماید.

راهنمای خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری در دکوراسیون منزل نقش بسیار مهمی ایفا می کند و یک وسیله کاربردی و با اهمیت است که باید در خرید آن دقت زیادی به خرج دهید. در فروشگاه دی ایران مدل های جدید و متنوعی از انواع میز های ناهار خوری برای سلیقه های مختلف وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از خرید حتما فضای آشپزخانه را اندازه گیری کنید و مدل و تعداد نشیمن میز ناهار خوری را بر اساس آن انتخاب کنید. اگر فضای بزرگی دارید دستتان برای خرید باز خواهد بود و می توانید انواع مدل های مستطیلی و گرد را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید ولی اگر فضای کوچکی دارید به ناچار باید از بین مدل های کمجا مدل مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.
  • میز های غذا خوری در انواع سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند، مدلی که انتخاب می کنید باید متناسب و هماهنگ با سبک دکوراسیون منزلتان باشد تا فضای زیباتری داشته باشید.
  • جنس میز ناهار خوری یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن دقت کنید. میز ناهار خوری چوبی از مدل های متداول و پرطرفدار است که در طرح های متنوعی ساخته می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فلز، ام دی اف و شیشه نیز از متریال هایی هستند که در تولید میز های غذاخوری استفاده می شوند.
  • رنگ میز ناهار خوری را با توجه به رنگ دیگر اجزای دکوراسیون داخلی منزلتان انتخاب کنید تا دکوراسیون زیباتری داشته باشید. اگر فضای منزل کم نور و کوچک است رنگ های روشن به دلبازتر شدن فضا کمک زیادی خواهند کرد.
  • قبل از اینکه به خرید بروید مقدار بودجه ای که برای خرید میز ناهار خوری در نظر گرفته اید را مشخص کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و راحت تر مدل مناسب را بیابید. میز های چوبی گرانترین مدل ها می باشند و بعد از آن نمونه های ام دی اف و فلزی قرار می گیرند.

راهنمای خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون یکی از وسایل مهم و تعیین کننده در دکوراسیون داخلی منزل است . مدل های متنوعی میز ال سی دی وجود دارد که می توانید به صورت غیر حضوری و با مراجعه به دی ایران به نشانی dayiran.com در مدت زمان بسیار اندکی آنها را مشاهده نمایید.

در خرید میز تلویزیون باید به این نکته توجه کنید که حتما میزی که انتخاب می کنید متناسب با اندازه تلویزیون باشد و وقتی تلویزیون را روی آن قرار می دهید از هر طرف 5 تا 10 سانت فضای خالی وجود داشته باشد تا هم تلویزیون ایمنی کافی داشته باشد و هم دکوراسیون زیباتری داشته باشید. عوامل دیگری از قبیل نوع دکوراسیون، رنگ وسایل دیگر منزل، جنس میز تلویزیون و میزان بودجه ای که دارید در هنگام خرید باید در نظر گرفته شوند. میز تلویزیون چوبی و میز تلویزیون ام دی اف از مدل های پرطرفدار و پر فروش می باشند.

راهنمای خرید میز کنسول

میز کنسول از وسایل دکوری و کاربردی است که معمولا در قسمت پذیرایی قرار می گیرد و نقش مهمی در زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند. میز های کنسول در مدل ها و سبک های متنوعی در بازار موجود می باشند که یک آینه نیز همراه آنها می باشد. در فروشگاه آنلاین دی ایران جدیدترین مدلهای روز آینه و میز کنسول را مشاهده نمایید. برای سلیقه های مختلف مدل های متنوعی میز کنسول در سبک های مختلف وجود دارد که به سراسر کشور قابل ارسال می باشند.

میز کنسولی که انتخاب می کنید باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل باشد و ابعاد آن متناسب با اندازه فضای منزل انتخاب شود برای فضاهای کوچک باید مدل هایی انتخاب شوند که به سبک مینیمال طراحی شده اند و جای کمی اشغال می کنند.

جنس میز کنسول نیز اهمیت زیادی دارد، موادی مانند چوب، ام دی اف و فلز در ساخت انواع میز های کنسول استفاده می شوند که مدل های چوبی و ام دی اف از زیباترین مدل ها می باشند و تنوع طرح بالایی دارند.

رنگ میز کنسول باید متناسب با رنگ دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شود تا جذابیت فضا بیشتر شود. رنگ های تم قهوه ای و طلایی برای دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی کاربرد بیشتری دارند. اگر فضای منزل کوچک است و یا نور کمی دارد بهتر است رنگ کنسول را از رنگ های روشن انتخاب کنید. وجود آینه بزرگ نیز به روشن تر شدن و دلبازتر شدن فضا کمک زیادی می کند.

کد خبر 633929

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha