مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل موسسه همشهری صبح امروز شنبه اول آبان برگزار شد و با حکم دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن مهدیان به عنوان دهمین مدیر عامل موسسه همشهری کار خود را آغاز کرد.

معارفه محسن مهديان مدير عامل موسسه همشهرى

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه همشهری، در این مراسم دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد، مشاور و مدیر کل حوزه شهردار تهران با اشاره به انتصاب‌های شهردار جدید پایتخت گفت: یکی از برنامه‌های شهردار تهران، توجه به نسل جوان و جوانگرایی در مجموعه مدیریت شهری پایتخت است که به‌حمدالله این مهم با کاهش تقریبا هشت ساله میانگین سنی مدیران تازه منصوب‌شده اتفاق افتاده است.

مشاور شهردار تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل موسسه همشهری با بیان اینکه یک سوم انتصاب‌های مدیران شهری از رده سنی مشهور به دهه شصتی‌ها بوده، اعلام کرد: راهبرد اصلی شهردار تهران تمرکز بر جوانگرایی و تخصص است به طوری که تاکنون بیش از ۹۷ درصد منصوبان مدیریت شهری مدرکی بالاتر از کارشناسی ارشد دارند و خوشحالیم که میانگین سنی این عزیزان هم از ۵۱ سال به کمتر از ۴۳ سال رسیده است.

دکتر محمدعلی‌نژاد ضمن احترام و تقدیر از خدمات مجموعه موسسه همشهری در حوزه فرهنگِ شهروندی گفت: موسسه همشهری همانگونه که در ماموریت‌هایش به آن توجه شده، بازوی رسانه‌ای شهرداری و مدیریت شهری پایتخت است و امیدوارم انتصاب آقای مهدیان که از جوانان حوزه رسانه کشور است و نگاهی خاص به مقوله رسانه دارد، بتواند موسسه همشهری را در انجام ماموریت‌های خود به یکی از پیشگامان مجموعه مدیریت شهری کشور بدل کند.

در این مراسم مدیر عامل موسسه همشهری با گرامیداشت اعیاد ربیع‌الاول و ابراز خرسندی از فرصت به وجود آمده برای تحول موسسه همشهری به یک رسانه موثر گفت: مهم‌ترین برنامه موسسه همشهری در دوره مدیریت پیش رو، بدل ساختن همشهری به رسانه‌ای هوشمند، تعاملی در دو حوزه مکتوب و مجازی است.

دهمین مدیر عامل موسسه همشهری کار خود را آغاز کرد

مهدیان با بیان اینکه باید به نیروهای موسسه همشهری به عنوان یک فرصت رسانه ای توجه شود، رئوس برنامه خود را «ارتقای جایگاه تحریریه»، «هوشمندسازی و تعاملی سازی» و «اقتصادی‌سازی رسانه» اعلام کرد و افزود: در شرایط فعلی اقتصاد کشور، اقتصادی‌سازی رسانه به معنای درآمدزایی از طریق تولید محتوا است نه صرفا اضافه کردن بخش بازرگانی به محتوا.  انشالله با همکاری همکاران مان در موسسه بتوانیم در مسیر استقلال مالی خود از مجموعه شهرداری تهران گام برداریم.

در این مراسم، دکتر محمد مشاری با اشاره به اینکه در یک دوره ۶۰ روزه عهده‌دار بارِ امانت مدیریت موسسه بوده، گفت: ضمن آرزوی توفیق برای مدیریت جدید، امیدوارم حضور چهره‌ای چون جناب مهدیان به عنوان یکی از ذخایر موسسه همشهری و نگاه و فهم ویژه ایشان به مسائل رسانه بتواند این موسسه رسانه‌ای را هر روز سربلندتر از قبل کند.

در پایان، مدیر کل حوزه شهردار تهران با اعطای حکم رسما محسن مهدیان را به عنوان مدیر عامل موسسه همشهری معرفی و از زحمات دکتر محمد مشاری تقدیر کرد.

در این مراسم دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد، مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران، عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و مدیران موسسه همشهری حضور داشتند.

کد خبر 633681

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha