امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری گذشته ۱۱۹ هزار تومان افزایش یافت.

سکه

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز شنبه (اول آبان ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۵۰ قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری گذشته ۱۱۹هزار تومان افزایش یافت.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته قیمت آن ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶  میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری  گذشته ۱۵۰ هزار تومان گران تر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و  ۵۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روزکاری  گذشته ۵۰ هزار تومان بیشتر شد.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری گذشته ۵۰ هزار تومان گران تر شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که نسبت به روزکاری  گذشته  ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۹۲ دلار اعلام شد.

کد خبر 633664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha