مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

معاون اجتماعی پلیس راهور آخرین تصمیم‌ها برای تردد به و از شهرهای قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

محدودیت تردد - ممنوعیت تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: ممنوعیت و محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد اما آمار تعداد شهرهای قرمز و نارنجی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه براساس ابلاغیه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس طرح محدودیت و ممنوعیت‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: تردد شبانه نیز از ساعت ۱۰ تا ۳ بامداد نیز اجرا می شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست طرح کنترل محدودیت‌ها را اجرا و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.  

بیشتر بخوانید: 

سرهنگ جهانی اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیربومی قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را دارند، باید بدانند که ورود به این شهرها ممنوع است و در صورت ورود به شهرهای قرمز، یک میلیون تومان و در صورت ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: البته تردد وانت‌ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است.

سرهنگ جهانی همچنین از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد مسیر در آزاد-راه تهران شمال خبر داد و گفت:‌ این آزادراه تا سوم آبان‌ماه ۱۴۰۰ کماکان مسدود است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اکنون شهرستان‌های جلفا، مرند در استان آذربایجان شرقی، اشنویه، بوکان، پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، استهبان در امستان فارس، بانه، سقز در استان کردستان، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب  در استان کرمانشاه، چرام، کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویر احمد، زرندیه در استان مرکزی و مهریز در استان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

طبق آخرین رنگ‌بندی کشور اکنون ۱۶ شهرستان قرمز، ۱۱۹ شهرستان نارنجی، ۲۲۷ شهرستان زرد و  ۸۶ شهرستان آبی است.

کد خبر 633645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha