هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا با ۲ بازی در اهواز و رفسنجان آغاز می‌شود.

سپاهان

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از پایان نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر، بلافاصله هفته دوم این رقابت‌ها از فردا (یکشنبه) آغاز می‌شود. در نخستین روز از هفته دوم، ۲ بازی در شهرهای اهواز و رفسنجان برگزار می‌شود که زمان هر دو بازی ساعت ۱۶ فرداست. تیم سپاهان که از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و در نخستین روز هم پیروز شده، فردا در دومین بازی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. نفت مسجدسلیمان در هفته اول یک امتیاز از زمین پیکان بیرون کشید و حالا در نخستین بازی خانگی‌اش میزبان سپاهان قدرتمند خواهد بود. اگرچه این میزبانی در ورزشگاه خانگی تیم نفت نخواهد بود چون زمین چمن این ورزشگاه فعلا شرایط میزبانی را ندارد و بازی قرار است در اهواز برگزار شود.

این هم یک پوئن مثبت برای نویدکیا و تیمش محسوب می‌شود که می‌توانند در اهواز و در چمنی به‌مراتب باکیفیت‌تر از ورزشگاه مسجدسلیمان کارهای تاکتیکی خود را مقابل تیم نفت پیاده کنند. محرم نویدکیا در جریان برتری مقابل مس رفسنجان از نمایش تیمش کاملا راضی نبود اما تیم او نمره فنی ۷/۲ را از سایت متریکا دریافت کرد که برای نخستین بازی فصل نمره خوبی است. گل‌های سپاهان را در این بازی مدافعان و هافبک‌ها زدند و خط حمله پرقدرت سپاهان با مغانلو و شهباززاده هنوز پایش به گلزنی باز نشده است. نفت مسجدسلیمان در مقابل سپاهان هم مثل بازی هفته اول به یک بازی کاملا دفاعی روی خواهد آورد تا شاید از دومین بازی‌اش هم یک مساوی بدون گل بیرون بکشد. نفت فصل گذشته با محمود فکری توانست سپاهانی‌ها را در زمین خودشان بدون گل متوقف کند که همان مساوی یکی از دلایل قهرمان نشدن سپاهان بود.

در دومین بازی فردا پدیده مشهد به رفسنجان می‌رود تا در دومین هفته از لیگ بیست‌ویکم میهمان شاگردان محمد ربیعی باشد. ربیعی با تیم متمولی که خریدهای متعددی در نقل‌وانتقالات داشته در هفته اول مغلوب سپاهان شد و بلافاصله بعد از آن بازی نام گادوین منشا را هم به لیست خریدهایش اضافه کرد. مس فردا میزبان تیمی است که خودش در نخستین میزبانی به گل نرسیده و با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم به کارش پایان داده است. باید دید نبرد ۲ تیم گل‌نزن هفته اول، گلی دربرخواهد داشت یا نه.

کد خبر 633568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha