برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) به صورت ویژه روی آنتن می‌رود.

«صبح جمعه با شما»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایسنا، ساجد قدوسیان تهیه‌کننده، سردبیر ‌و کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» ضمن اعلام این خبر افزود: به مخاطبان پر شمار برنامه «صبح جمعه با شما» قول داده بودیم که در اعیاد ملی و مذهبی که تعطیلی رسمی است به صورت زنده برنامه را تهیه کنیم. بنابر این در روز یکشنبه سوم آبان مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۹ صبح با ویژه برنامه زنده «صبح عید با شما» در خدمت مخاطبان هستیم.

قدوسیان اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر نمایش‌ها و طنزآهنگ های متعدد، هنرمندانی در استودیو پخش حضور دارند که از آن جمله می‌توان به عباس محبی، محمدرضا لبیب و ایزد کاویانی اشاره کرد. ضمنا اجرای این ویژه برنامه بر عهده نسیم رفیعی است.

این تهیه‌کننده رادیویی اظهار کرد: مخاطبان می‌توانند حین پخش برنامه با شماره های تلفن پخش رادیو ایران و همچنین سامانه پیامکی رادیو ایران در ارتباط باشند تا این میلاد فرخنده را با هم به شادی بگذرانیم. ویژه برنامه «صبح عید باشما» همزمان با میلاد پیامبر خاتم(ص) و امام جعفر صادق (ع) ساعت ۹ تا ۱۱ روز یکشنبه ۳ آبان به تهیه کنندگی، سردبیری ‌و کارگردانی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می‌شود.

کد خبر 633496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha