هالینا هاچینز که سر صحنه وسترن آمریکایی «زنگار» با شلیک اشتباهی گلوله الک بالدوین کشته شد، از چهره‌های نوظهور و آینده‌دار هالیوود در عرصه فیلمبرداری بود.

هالينا هاچينز فيلمبردار هاليوودي

به گزارش همشهری آنلاین، پس از آنکه بالدوین با اسلحه‌ای که قرار بود خالی باشد شلیک کرد، گلوله به مدیر فیلمبرداری پروژه سینمایی «زنگار» خورد و همزمان جوئل سوزا، کارگردان فیلم را هم زخمی کرد. خانم هاچینز ۴۲ ساله بلادرنگ با بالگرد به نزدیک‌ترین بیمارستان در نیومکزیکو منتقل شد اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و او پیش از رسیدن به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو جان سپرده بود. سوزا ۴۸ ساله هم در بیمارستانی دیگر بستری است.

بالدوین ۶۸ ساله که یکی از تهیه‌کنندگان و از بازیگران اصلی پروژه سینمایی «زنگار» است، با پای خود به کلانتری منطقه رفت و پس از گفتگو با بازجویان آنجا را ترک کرد. او هنگام بیرون آمدن از دفتر بازپرس‌ها گریان بود و تلاش خبرنگاران برای گفتگو با این ستاره هالیوودی به جایی نرسید. پرونده مرگ خانم هاچینز سر صحنه این فیلم وسترن در نیومکزیکو باز است و هنوز کسی برای آن متهم و احضار نشده است.

هالینا هاچینز اوکراینی - آمریکایی که با شلیک یک گلوله اشتباهی در وسترن «زنگار» جان خود را از دست داد، مدیر فیلمبرداری اکشن «دشمن بزرگ»، فیلم ابرقهرمانانه آمریکایی سال ۲۰۲۰ بود. او در ۲۰۱۵ از موسسه فیلم آمریکا دانش‌آموخته شد و انجمن فیلمبرداران آمریکا دو سال پیش هاچینز را «ستاره رو به رشد» توصیف کرده بود.

تصاویر | فیلمبرداری که سر صحنه وسترن آمریکایی با شلیک ستاره هالیوودی کشته شد

تصاویر | فیلمبرداری که سر صحنه وسترن آمریکایی با شلیک ستاره هالیوودی کشته شد

تصاویر | فیلمبرداری که سر صحنه وسترن آمریکایی با شلیک ستاره هالیوودی کشته شد

کد خبر 633456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha