رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای ۱۲ استان از پایان هفته جاری، اعلام کرد که این ایام زمان مناسبی برای مسافرت به استان‌های نیمه شمالی کشور نیست.

جاده بارانی - لغزنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:‌ با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، از امروز پنجشنبه بارش برف و باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران و البرز آغاز خواهد شد. در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان نیز بارش باران پیش‌بینی شده است.

سرهنگ شیرانی افزود:‌ بر این اساس لازم است رانندگان تهمیدات لازم را اتخاذ کنند و شهروندان نیز بدانند که در پایان این هفته شرایط مناسبی برای رفتن به سفرهای غیرضروری به ویژه در استان‌های نیمه شمالی کشور وجود ندارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:‌ چنانچه هموطنان در این ایام قصد سفر ضروری دارند، لازم است مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند. همچنین با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها فاصله طولی مناسب را رعایت کنند، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و ضمن اطمینان از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود حتما وعده غذایی مناسب به همراه داشته باشند.

کد خبر 633390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha