یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکی از طلبکاران گذشته باشگاه پرسپولیس حکم توقیف اموال این باشگاه را دریافت کرده و قصد دارد دوشنبه (25 شهریور) برای اجرای این حکم به محل باشگاه برود.

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس از سالهای گذشته به افراد و نهادهای بسیاری بدهکار است که یکی از آنها مرتضی جعفری قائم مقام باشگاه پرسپولیس در زمان مدیرعاملی حجت الله خطیب است.

جعفری که از چک‌های شخصی‌اش برای باشگاه پرسپولیس هزینه کرده بود مبلغ 44 میلیون و 600 هزار تومان از این باشگاه طلبکار است اما با وجود اقدامات قانونی هنوز نتوانسته مطالباتش را دریافت کند.

وی با بیان اینکه حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را از سوی دادگاه 86 حقوقی تهران دریافت کرده است گفت: با وجود درخواست‌های فراوان و گذشت بیش از چهار سال از هزینه کردن این مبلغ هنوز موفق به دریافت آن نشده ام.

مرتضی جعفری ادامه داد: با تشخیص دادگاه امروز نماینده‌ام را به دیدار آقای مصطفوی فرستادم اما با وجود مذاکرات صورت گرفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ مشخصی به نماینده بنده ندادند و اعلام کردند " بروید با مامور بیایید" !

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این آقایان که ادعای هزینه‌أهای میلیاردی در باشگاه را دارند چرا نمی‌خواهند به حکم دادگاه عمل کنند و بدهی بنده را بدهند. در این مدت سعی در آبروداری کرده‌ام اما وقتی مدیرعامل باشگاه می‌گوید برو با مامور بیا دیگر چاره‌ای جز اجرای حکم دادگاه را ندارم.

جعفری در پایان گفت: فردا به باشگاه پرسپولیس می‌روم تا تکلیفم را با مسئولان این باشگاه و طلبم مشخص کنم.

کد خبر 63339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز