مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اردبیل در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان از اعطای حکم بازنشستگی در ۳۰۰ روستا به روستاییان تحت پوشش این بیمه خبر می‌دهد.

مدیر صندوق بیمه روستایی اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین، رضا عبداللهی در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان در ۳۰۰ روستا میز خدمت دایر می شود تا خدمات بیمه روستایی و عشایر به جامعه هدف ارائه شود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل با پوشش ۳۳ درصدی، ۱۲ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد، افزود: حدود ۱۸۱ هزار نفر جزو جامعه هدف پوشش بیمه روستایی و عشایر در استان محسوب می شوند که از این جمعیت بیشتر از ۶۴ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند و استان اردبیل طبق برنامه ریزی سهمیه سالانه هر سال جلوتر از سهمیه پیش بینی عمل کرده است.

عبداللهی درباره جامعه هدف بیمه روستایی و عشایر تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای پوشش این بیمه وجود ندارد و تمام افراد ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند که بعد از ۱۵ سال حکم بازنشستگی اعطا می شود.

این مسئول درباره شرایط بیمه اظهار کرد: مبلغ بیمه سالانه از ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون ۱۴۰ هزار تومان است که هر مقداری فرد بیمه شده انتخاب کند دو برابر سهم فرد تحت پوشش را صندوق بیمه پرداخت می کند.

عبداللهی هدف از اجرای طرح بیمه روستایی و عشایر را تکریم جمعیت مولد در روستاها و عشایر استان عنوان کرد و افزود: روستاییان و عشایر با این بیمه می توانند بدون دغدغه و نگرانی از آینده به تولید و توسعه مشغول باشند.

کد خبر 633294

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha