معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از دست اندرکاران اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خواست تا در جهت رفع موانع موجود و پیشبرد هرچه سریعتر عملیات اجرایی پروژه تلاش کنند.

شعباني

به گزارش همشهری آنلاین، عباس شعبانی درجریان بازدید میدانی از بخش‌های مختلف پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی ضمن اشاره به کارکردهای ترافیکی این پروژه در جهت تسهیل دسترسی‌های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت و حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸، بر لزوم سرعت بخشیدن به عملیات تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: مواردی از قبیل تدوین نقشه‌های اجرایی فاز دوم با هدف مسقف ساختن مقطع مجاور بازار آهن و آزادسازی و رفع معارضات ملکی باید به سرعت تعیین تکلیف شوند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان این بازدید میدانی در کارگاه پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) نیز حضور یافت و ضمن پایش بخش‌های مختلف این پروژه بازآفرینی شهری، از نزدیک در جریان روند تکمیل پروژه و موانع پیش روی عملیات اجرایی قرار گرفت.

او طی سخنانی در جریان بازدید از باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، ابعاد این پروژه را کلان توصیف و اضافه کرد: باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) خواهد توانست با توجه به ابعاد وسیع پهنه اجرایی، ظرفیت‌های مناسبی را در اختیار شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ قرار دهد.

کد خبر 633035

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha