مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل مسکن و راه شهرسازی گیلان از سهم ۲۵ تا ۳۰ هزار واحدی طرح جهش مسکن در این استان خبر داد.

جهش مسکن

«حسین کشاورز» با بیان اینکه ثبت‌نام طرح جهش مسکن در گیلان همزمان با کشور از فردا در سامانه اقدام ملی مسکن آغاز می شود به همشهری آنلاین گفت: این طرح همزمان با طرح اقدام ملی مسکن در مناطق مختلف شهری استان اجرا می‌شود. این طرح به محض تخصیص زمین از سوی منابع طبیعی و راه وشهرسازی در محدوده‌ مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن آغاز می‌شود.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری گیلان با بیان اینکه طرح جهش مسکن در ادامه اقدام ملی مسکن است و شرایط مشابهی با آن دارد،  اظهار کرد: این طرح برای متقاضیان جدید برنامه‌ریزی شده و تنها تفاوتش با اقدام ملی در میزان تسهیلات بانکی است. همچنین آن دسته از متقاضیانی که در طرح اقدام ملی واجد شرایط نشدند می‌توانند مجدد در این طرح ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از طرح جهش مسکن در مرحله ثبت نام استقبال خوبی شود،  افزود: متقاضیان موثر و واجد شرایط در مراحل بعدی و همزمان با واریز وجوه مشخص می‌شوند.

کشاورز همچنین درباره پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه در برخی از شهرهای کوچک پیشرفت خوبی دارد،  اما در رشت فعلا در مرحله اجرای فنداسیون بلوک‌ها قرار داریم.

وی افزود: در گیلان بیش از ۱۲۰۰متقاضی موفق به واریز وجوه در اقدام ملی مسکن شدند که ازاین تعداد ۸۰۰متقاضی فقط در شهر رشت هستند. به زودی نیز متقاضیانی از سوی آموزش و پرورش و وزارت دفاع به پروژه اقدام ملی مسکن استان اضافه می‌شوند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری گیلان ابراز امیدواری کرد طرح اقدام ملی مسکن تا پایان سال۱۴۰۱ به پایان برسد.

کد خبر 633020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha