مهلت یکساله فیفا درخصوص تغییر یک بند اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران رو به پایان است، اما هنوز خواسته فیفا اجرا نشده و با همین روند خطر تعلیق فوتبال کشورمان جدی‌تر از قبل شده است.

عزیزی‌خادم

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از تهدیدات جدی فوتبال ایران در یکسال گذشته موضوع تعلیق بود؛ اتفاقی که با مهلت گرفتن یکساله از فیفا و انجام انتخابات فدراسیون فوتبال، سایه‌اش از فوتبال ایران دور شد اما با این‌حال به نظر می‌رسد اولتیماتوم یکساله فیفا رو به پایان است و هنوز مسئله تعلیق تهدیدی برای فوتبال ایران به شمار می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله با درخواست از مجلس و دولت ضمن ابراز نگرانی بابت فرصت باقیمانده برای تغییر بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: درخصوص اساسنامه فیفا یکسال به ما فرصت داده است تا انتخابات برگزار شود؛ انتخابات برگزار شد و اگر ظرف سه، چهار ماه آینده اصلاح این بند رخ ندهد فوتبال ایران دچار مشکلات عدیده خواهد شد.

وی افزود: برخی رقبا چشم انتظار تعلیق فوتبال ایران هستند؛ از رییس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست دارم لایحه ای که از دولت قبل به مجلس رفته است اصلاح و مصوب شود تا دچار مشکل نشویم.

موضوع بند یک اساسنامه به عدم تصوی دولت در فدراسیون فوتبال اشاره دارد که البته نهادهای دولتی ایران از تصویب آن خودداری می‌کنند.

کد خبر 632910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha