سخنگوی شورای شهر تهران از حضور شهردار تهران در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه ۲۷ مهرماه (فردا) خبر داد.

شورای شهر تهران دوره ششم

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده فردا گفت: با توجه به اینکه قرار بود در جلسه دیروز یکشنبه شورا، شهردارتهران به ارائه گزارش از برنامه های خود بپردازند و به دلیل کسالتی که برای ایشان ایجاد شد، آقای زاکانی در جلسه فردا حضور خواهد داشت و به ارائه گزارشی از برنامه‌های در دست اقدام شهرداری تهران می‌پردازد.

او ادامه داد: در این جلسه، یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد تسهیل و جایگاه‌های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران مورد بررسی اعضا قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: موضوع دیگری که در هفدهمین جلسه شورا بررسی می‌شود، الزام شهرداری به ارائه لایحه ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری شهرداری تهران است که یک فوریت آن در سیزدهمین جلسه شورا به تصویب رسیده بود.

نادعلی همچنین از انتخاب یک نفر از اعضای شورا برای عضویت در کمیسیون قانون اصلاح حفظ و گسترش فضای سبز شهرها در شورای عالی استانها خبر داد.

او افزود: دو انتخابات دیگر در صحن شورا برگزار خواهد شد که اولین آن عضویت یک نفر از اعضا در کمیته اجرای شهر دوستدار کودک و دیگری انتخاب یک نفر از اعضا در کمیته ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران است.

سخنگوی شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: همچنین سه پرونده پلاک ثبتی که مرتبط با حفظ و گسترش فضای سبزشهرهاست نیز در این جلسه بررسی خواهد شد.

نادعلی یادآوری کرد: مهدی پیرهادی نیز به عنوان ناطق پیش ازدستور به ارائه سخنرانی و بیان نقطه نظرات خود می‌پردازد.

کد خبر 632789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha