سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی یک فوریت طرح منشور کارگروه حسابرسی و نظارت مالی با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران خبر داد.

شوراي ششم

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در تشریح دستورهای جلسه شانزدهم شورا گفت: این جلسه با حضور آقای زاکانی شهردار تهران برگزار خواهد شد و در  اولین دستور دو فوریت طرح اصلاح تبصره ۳۰ماده واحده بودجه ۱۴۰۰ در خصوص بهبود وضعیت پوشش بیمه کارکنان شهرداری به منظور ارتقا سطح رفاه آنان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: این اقدام می تواند اثر بخشی مناسبی در خدمت رسانی نیروهای خدوم شهرداری تهران به شهروندان عزیز تهرانی داشته باشد و نیز در راستای توسعه پایدار نیروی انسانی مثمر ثمر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بررسی دو فوریت طرح بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا دستور دوم این جلسه است. اهمیت این امر از این جهت است که  با بالارفتن نرخ واکسیناسیون در تهران و کشور که همزمان بازگشایی مدارس را نیز در آبان ماه خواهیم داشت. نیاز روزافزون به ناوگان حمل و نقل و نیز فعال و روان سازی و بالابردن کیفیت حمل و نقل در شهر را باید مورد توجه قرار دهیم.

نادعلی در ادامه گفت: انتخاب یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کارگروه ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های ارتباط  رادیویی در شهر تهران  به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا و نیز انتخاب نماینده شورا جهت عضویت در هیات انضباطی با موضوع  نظارت بر چگونگی فعالیت ارایه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی کشور از دیگر دستورهای جلسه فردا خواهد بود.

سخنگوی شورا همچنین از معرفی یکی از اعضای شورا برای عضویت در شورای هماهنگی و برنامه ریزی با موضوع برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت خبر داد.

او اضافه کرد: پیش از شروع  این جلسه از صبح اول وقت جلسه هم اندیشی با شهردار را نیز خواهیم داشت.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، نادعلی افزود: خوشبختانه با افزوده شدن دستور های جلسه شورا برگزاری جلسات به صورت علنی خواهد بود و جلسات هم اندیشی قبل از جلسات علنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 632401

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha