معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تولید مجموعه تلویزیونی شهرک رنگین کمان با رویکرد افزایش آگاهی و آمادگی کودکان در مواجهه با مخاطرات و حوادث طبیعی خبر داد.

شهرك رنگين كمان

به گزارش همشهری آنلاین، حیدر کلهری با اعلام این خبر افزود: مجموعه تلویزیونی شهرک رنگین کمان، با رویکرد افزایش آگاهی و آمادگی کودکان در مواجهه با مخاطرات و حوادث طبیعی در ۴۰ قسمت تولید شده و پخش آن از شبکه۵ سیما آغاز شده است.

او افزود: شهرک رنگین کمان، برنامه ترکیبی است که در ۴۰ قسمت شامل ۴ آیتم  ۶ دقیقه ای تولیده شده است و روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از شبکه ۵ سیما پخش می شود. این مجموعه تلویزیونی از سوی شبکه ۵ سیما و در پایگاه مدیریت بحران آبشناسان در منطقه ۴ تولید شده است.

کلهری گفت: این برنامه در هر قسمت به معرفی سوانح طبیعی از جمله زلزله، سیل، آتش سوزی و سایر مخاطرات مانند انتشار گاز منواکسید کربن در خانه، آشنایی با بازهای خطرناک و همچنین بیماری کرونا می پردازد و راهکارهای آمادگی در برابر این مخاطرات را شامل معرفی کوله نجات، پناه گیری صحیح، چیدمان صحیح اجزای غیر سازه ای در خانه و محل کار، نجات هنگام گازگرفتگی و آتش سوزی و نیز الزام رعایت بهداشت و واکسیناسیون در برابر کرونا را به کودکان و والدین آنها آموزش می‌دهد.

کد خبر 632385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha