عطرها صرفا یک رایحه نیستند بلکه استایل شما را تکمیل می‌کنند. شما برای مناسبت های متفاوت، می‌توانید عطرهای گوناگون انتخاب کنید. آب و هوای گوناگون رایحه مختص به خود را می‌طلبد. دنیای رایحه‌ها بسیار بزرگتر و رنگارنگ‌تر از تصور ظاهری ماست.

image_de2496618035cc3cbba4b978b58c8d282e676240.png

عطرهای مردانه و زنانه گوناگونی در جهان تولید می‌شوند که هر کدام داستان و مختص به خود را دارند. اما امیدان تجارت اروند تصمیم گرفته با تولید عطرهایی با رایحه خوشبو و منحصر به فرد، حس خوب خاص بودن را برای تمام افراد به ارمغان بیاورد.

برای اولین بار، عطرهای آکوادی با الهام از حواس مشترک میان نابینایان و سایر افراد یعنی حس لامسه و بویایی، پیوندی ایجاد کرده تا عزیزان نابینا هم بتوانند علاوه ‌بر حس لذت رایحه عطرهایی که با الهام از طبیعت ساخته شده‌اند، ارتباط و شناخت بهتری از محصولات مورد علاقه خود داشته باشند.

آکوادی با ارائه خط بریل در جعبه و بروشور محصول به نابینایان عزیز، کمک می‌کند تا به راحتی، داستان این عطرها را مطالعه نموده و به خوبی با این محصولات آشنا شوند. بدین طریق، انتخاب عطرها برایشان راحت شده و با محصولی که انتخاب کرده‌اند بیشتر آشنا می‌شوند و علاوه‌ بر حس بویایی، برای شناخت این محصول از حس لامسه خود نیز استفاده کنند.

عطرهای آکوادی، ، قصه گوی رایحه های بی نظیرو باشکوهی از طبیعت است آکوادی در ۱۲ رفرنس تهیه شده که هر سلیقه‌ای برای هر موقعیتی با آن ارتباط برقرار می کند.

عطرها زنانه آکوادی

کویین (Queen)

کویین، همانند نامش رایحه‌ای زنانه، ملایم، لطیف و شیرین دارد. ترکیب رایحه این عطر در نت ابتدایی، شما را به دنیای با طراوت میوه‌های خاصی چون ترنج، سیب سبز، لیمو و فلفل صورتی می‌برد. سپس در ادامه این سفر همراه با رایحه لطیف و زنانه بنفشه، رز بلغاری، چوب صندل مشک و استیراکس خواهید شد و در نهایت با عطر ملایم هلو، یلانگ یلانگ، یاس بنفش، عنبر و انگور سیاه سفر خود را به دنیای ملکه‌ی آکوادی به پایان می‌رسانید.

گلمور (Glamour)

این عطر، رایحه‌ای خاص و لوکس دارد که مانند یک شب به یاد ماندنی در ذهن‌ها ماندگار می‌شود. گلمور، ابتدا شما را با عطر میوه‌های ترنج، گلابی و نارنگی همراه می‌کند و سپس در دنیایی از رایحه میوه‌های توت فرنگی، گل ساعتی، گل رز و ارکیده وانیلی رها می‌کند و پس از آن طراوت و خنکای بی بدیلش در ترکیبی از بادام سوخته، میوه لیچی، عود پاپیروس، قهوه، دانه تونکا، شیرین بیان، وانیل و نعنا هندی که ترکیبی بی نظیر است، شما را بدرقه می‌کند تا استایل شبانه و شیک خود را تکمیل کنید.

تولید عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان برای نخستین بار در ایران

 

پورفم (Pour Femme)

عطری شیرین و ملایم و زنانه که رایحه‌ی ظریفش تکمیل کننده‌ی استایل‌های رنگارنگ تابستانی زنانه است. این رایجه، با نشاط و پر انرژی است و در قدم اول، شما را وارد باغ مرکبات و گل پیونی کرده و در آنجا شما را با ترکیبی از گل رز و اسمانتوس تنها می‌گذارد تا در نهایت از میان ترکیبی از نعنا هندی و چوب صندل بگذرید و به ماجراجویی پورفم پایان دهید.

آتالیا (Athalia)

این عطر مناسب خانمهایی است که به رایحه‌های گرم و شیرین علاقمندند را با خود همراه می‌کند تا در رایحه ابتدایی از عطر گل رز و تمشک وحشی لذت ببرند و سپس وارد رایحه گل پیونی، برگ مو و فلفل صورتی شده و در آخر با عطر وانیل، چوب صندل و صدر بدرقه شوید.

کریستال (Crystal)

همانطور از نامش پیداست، رایحه این عطر، مانند کریستال سخت اما درخشان است و گزینه مناسبی برای استفاده روزمره است. عطر شیرین ترنج، پرتقال، نارنگی و توت فرنگی در نت ابتدایی ظاهر شده و سپس شما را به سمت یاس چینی، یاس رازقی و بهار نارنج می‌برد. نت آرام پایانی نیز به زیبایی پایان یک سمفونی متشکل از مشک سفید، آمبروکسان، نعنا، خزه، چوب سرو و نعنا هندی است.

تولید عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان برای نخستین بار در ایران

 

المنت (Element)

المنت رایحه‌ی آشنایی دارد که به نظر همه دوست داشتنی می‌آید. رایحه گرم و شیرین این عطر ابتدا با ترکیبی تند از دارچین و جوز هندی آغاز می‌شود و سپس رایحه‌ی آشنای آن با عطر چوب صندل سفید، پاپیروس، چوب گایاک و سدر پدیدار می‌گردد ودر نهایت هنرنمایی عطر شرقی و منحصر به فرد المنت با ترکیبی از کومارین، مشک، وانیل، شکوفه توباکو و لابدانیوم به پایان می‌رسد.

عطرهای مردانه آکوادی

کینگ (King)

همانند نام این عطر، حس وقار و ابهت مردانه در نتهای این عطر که با ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس آغاز شده و با رز، درخت توس، یاس مراکشی و نعنا هندی ادامه می‌یابد تا عطری مناسب برای قرارهای مهم کاری و عاطفی باشد و در پایان رایحه وانیل، خزه اوک موس، گلسنگ و عنبر را برایتان فراهم کند.

 

دارک کینگ (Dark Nifht)

همچون حرکتی قوی و ماندگار در دل شب، دارک نایت آکوادی نیز شما رادر جمع به یاد دیگران خواهد آورد. رایحه‌ای با حس هوای ساحل که آغاز آن عطر ترنج و نت‌های دریایی، میانه آن گل شمعدانی، مریم گلی و رزماری و انتهای آن نعنا هندی و عود است. جذبه و صلابت استایل خود را با این رایحه تکمیل خواهید کرد.

تولید عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان برای نخستین بار در ایران

پورهوم (Pour Homme)

عطری کلاسیک با رایحه متداول لیمو، پرتقال، نعنا، جوز هندی و فلفل قرمز است که در میانه با گل یاس، زنجبیل، درخت خس خس و وتیور کامل می‌شود. این عطر مناسب استایل‌های کلاسیک و قرارهای کاری و رزمره است و در انتها بوی ملایم نعنا هندی، صندل، رزین کندر هندی و لادن را احساس خواهید کرد.

چمپیون (Champion)

عطری مطابق با سلیقه‌ی آنهایی که به رایحه‌های گرم و تلخ علاقه مندند. رایحه‌ی این عطر یادآور قهرمانی پر تلاش است که با ترکیبی از پرتقال و گریپ فروت آغاز شده و به سمت عطر تند فلفل و آشنای گل شمعدانی می‌رود و سفر شما را در دنیای نعنا هندی، چوب سدر، وتیور و بنزوئین به پایان می‌رساند.

مرآت (Merat)

مرآت آکوادی رایحه‌ای با اصالت و شکوه شرقی است. ترکیبی تلخ و شیرین از زیره، ترنج و گل آفتاب پرست تا با آن وارد تاریخ مشرق زمین شوید و پس از آن با اسطخودوس، بادام تلخ و گل یاس شیرینی طبیعت چشم نواز آسیا را برایتان تداعی می‌کند. مرآت عطری خاص و منحصر به فرد است که نمونه‌ی آن را به راحتی نخواهید یافت.

تولید عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان برای نخستین بار در ایران

عطرهای امیدان تجارت اروند ، با برند آکوادی با افتخار تولید ملی است و تجربه‌ای منحصر به فرد برای مصرف کننده شما فراهم می‌کند. این عطرهای مناسب هدیه، تجربه‌ی حس خوب احترام به حقوق مصرف کنندگان را برای نابینایان خوش سلیقه به ارمغان می‌آورند. این عطرها را میتوان از کلیه فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن در سراسر کشور تهیه کرد

کد خبر 632274

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha