رئیس حراست سازمان حفاظت محیط زیست درباره تصادف یک ورزشکار دونده در پارک پردیسان تهران و ادعای مربی او توضیح داد.

تصادف یک دونده در پارک پردیسان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم, روز گذشته تصادف یک خودرو سواری با امین تقی‌وند از دوندگان کشورمان در پارک پردیسان سبب مصدومیت این ورزش کار شد.

به دنبال این ماجرا، مربی آقای تقی‌وند در گفت‌وگویی مدعی شد که راننده ضارب از کارکنان سازمان محیط زیست بوده و این حادثه به شکستگی دنده این ورشکار منجر شده است.

در واکنش به این ماجرا برخی فعالان اجتماعی خواستار برخورد با فرد خاطی شدند و همچنین تردد وسایل نقلیه موتوری در محوطه پارک پردیسان را مورد انتقاد قرار دادند و خواستار تأسیس مسیر جداگانه برای تردد خودروها شدند.

پیرو این موضوع, داوود چراغ رئیس حراست سازمان حفاظت محیط زیست به شرح حادثه پرداخت.

بر اساس گفته‌های رئیس حراست سازمان، یکی از کارکنان سازمان قصد تردد به یکی از ساختمان‌ها را داشته که سوار یکی از ماشین‌هایی می‌شود که مأموریت جابه‌جایی افراد را داشته است. کارمند مربوطه بدون توجه به دوندگان حاضر در مسیر، وقتی که می‌خواهد درِ ماشین را باز کند، درِ ماشین با آقای تقی‌وند برخورد کرده و به مصدومیت این ورزشکار منجر می‌شود.

راننده که گمان کرده شدت مصدومیت جدی نیست محل را ترک کرده است اما با پیگیری‌های سازمان و مطلع شدن از موضوع, راننده پیگیر وضعیت مصدوم و جبران خسارات وارده شده است.

رئیس حراست سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید راننده خاطی از پرسنل سازمان نبوده در حالی که تعدادی از شاهدان تصادف خلاف این را ادعا می‌کنند.

یکی از موضوعات که پیرو این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، تردد وسایل نقلیه سازمان در پارک پردیسان است.

به گفته چراغی به واسطه قرار گرفتن ادارات زیر مجموعه سازمان محیط زیست در قسمت‌های مختلف پارک پردیسان و با توجه به مساحت 275 هکتاری این پارک تردد با وسیله نقلیه غیرقابل اجتناب است.

رئیس حراست سازمان می‌گوید: سازمان حفاظت محیط زیست روزانه میزبان تعداد زیادی ارباب رجوع و میهمان‌های زیادی از ارگان‌های مختلف است که به واسطه فاصله زیاد این ادارات این جابه‌جایی‌ها باید توسط وسایل نقلیه ماشینی صورت گیرد.

همچنین به منظور حفظ امنیت شهروندان در محوطه پارک، گشت‌زنی نیز توسط کارکنان سازمان انجام می شود که به دلیل وسعت زیاد پارک این گشت ها نیز به وسیله خودرو یا موتور سیکلت انجام می شود.

چراغی تاکید کرد: پرسنل سازمان در رابطه با رانندگی در محوطه سازمان کاملا توجیه شده‌اند و با رعایت کامل قوانین و در نظر گرفتن جوانب احتیاط در محوطه تردد دارند.

کد خبر 631783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 1
    کلا مسیر اداری را از مسیر مردم عادی جدا کنید. ضمنا به کسانی که ضرورتا با خودرو یا موتور سیکلت حرکت می کنند اموزش دهید که حق تقدم با مردم عادی است نه با پرسنل اداری که به نوعی نوکر و خادم این مردم هستند.