همشهری آنلاین: پس از شکست تیم پرسپولیس مقابل مس کرمان، سرمربی و مدیر عامل باشگاه در خصوص بازی، عملکرد بازیکنان و نحوه قضاوت داور بازی اظهار نظر کردند.

به گزارش مهر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در مصاف با مس کرمان آینده این تیم را با حضور کریمی و دی کارمو روشن توصیف کرد.

افشین قطبی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: به تیم مس کرمان برای نتیجه خوبی که در خانه ما کسب کرد تبریک می‌گویم. در عین حال به هواداران پرسپولیس هم تبریک و خسته نباشید می گویم که بازهم با قلب بزرگ خود در ورزشگاه آزادی ما را همراهی کردند اما متاسفم که نتوانستیم با کسب نتیجه لازم پاسخگوی آنها باشیم.

وی از عملکرد تیم پرسپولیس در 20 دقیقه اول بازی و نیمه دوم مسابقه به نیکی یاد کرد و گفت: ما در این زمان به خوبی بازی کردیم، حریف را در کنترل داشتیم، عملکرد ما به گونه‌ای بود که هواداران از آن لذت می‌بردند اما متاسفانه نتوانستیم از شانس‌های خود استفاده کنیم و نتیجه را به راحتی از دست دادیم.

در باره داوری اظهار نظر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اظهار نظر در خصوص عملکرد تیم داوری بازی این تیم مقابل مس کرمان خودداری کرد و گفت: دیگر در مورد داوری حرف نمی زنم شما (خبرنگاران) اشتباهات داوری را نشان دهید و همه بفهمند که ادعای ما درست است یا غلط.

قطبی با ابراز خرسندی از عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با مس کرمان افزود: پرسپولیس امروز خیلی خوب بازی کرد و فقط توپ‌های ما گل نشد . متاسفانه با یک اشتباه به حریف فرصت گلزنی دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی بازهم مدعیانه از قهرمانی تیمش یاد کرد و گفت: اگر همچون 20 دقیقه اول و نیمه دوم بازی کنیم شک ندارم که می‌توانیم قهرمان لیگ شویم با اینکه هفته‌های زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده اما اگر آن گونه که مد نظر من هست بازیکنیم می‌توانیم به راحتی قهرمانی لیگ را تکرار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه از مشکلاتی که تیمش با آن دست به گریبان بوده است یاد کرد و افزود: در ابتدای فصل بهترین گلزن خود را به علت آسیب دیدگی از دست دادیم شاید اگر امروز خلیلی نیز با تیم ما بود اینقدرمشکل گلزنی نداشتیم در عین حال یک دروازه بان 21 ساله  و حسین بادامکی را به علت مصدومیت از دست دادیم. همه اینها برای تیم ما مشکلاتی ایجاد کرده که در بازی‌های آینده در صدد رفع آن خواهیم بود.

قطبی از شکل بازی خوب پرسپولیس و انرژی بازیکنان این تیم در زمین به نیکی یاد کرد و با تاکید بر این نکته که آینده پرسپولیس روشن است، گفت: در هفته‌های آینده دو بازیکن خوب به تیم پرسپولیس اضافه می‌شوند یکی از آنها دی کارمو مهاجمی برزیلی و دیگری علی کریمی که بازیکنی بین‌المللی در فوتبال ایران است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با دفاع از عملکرد مدافعان تیمش مدعی شد: مشکلات پرسپولیس در ضد حملات تیم مس کرمان به علت غفلت فرانک آتسو و سپهر حیدری نبوده است.

قطبی در این خصوص ادامه داد: متاسفانه ما در میانه میدان توپ‌های دوم وسوم را به راحتی از دست دادیم و به حریف فرصت طراحی ضد حملات می‌دادیم. در زمان به ثمر رسیدن گل تیم مس شاید اگر مازیار زارع با یک پاس ساده بازیکن کناری خود را صاحب توپ می‌کرد و مرتکب اشتباه نمی‌شد تیم مس به گل نمی‌رسید اما ما گلایه‌ای از زارع و دیگر بازیکنان نداریم چرا که در فوتبال بروز این اشتباهات طبیعی است.

وی با ابراز خرسندی از بازگشت مهدی واعظی به درون دروازه تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خوشحالم که واعظی بعد از 4 بازی از دروازه پرسپولیس محافظت کرد و عملکرد خوبی داشت.

مصطفوی: به بازیکنان پاداش دادیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از باخت این تیم مقابل مس کرمان گفت: اگر چه نتیجه این بازی را واگذار کردیم اما بلافاصله بعد از اتمام مسابقه به تمام بازیکنان پاداش پیروزی دادیم.

داریوش مصطفوی اظهارداشت: بازیکنان ما یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتند به همین دلیل اعضای هیئت مدیره بلافاصله پس از پایان بازی به رختکن رفتند و به همه بازیکنان پاداش پیروزی دادند.

در مورد داوری قضاوت نمی‌کنم

وی با اشاره به قضاوت دیدار دو تیم پرسپولیس و مس کرمان افزود: نسبت به مسعود مرادی نهایت احترام را دارم و اصلا هم نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. فدراسیون فوتبال ارگان مافوق ماست و ما هیچکاری نمی‌توانیم انجام دهیم اما واقعا یک هیئت کارشناسی فیلم بازی را ببیند و قضاوت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نباید تماشاگران را از فوتبال زده کنیم، تصریح کرد: پرسپولیس تیم یک مملکت است و باید به خاطر طرفدارانش هم که شده به مشکلات این تیم رسیدگی شود. تماشاگران پرسپولیس در جریان بازی دیروز واقعا صبور بودند. البته ما جایی برای حرف زدن و دفاع از حقمان نداریم و فقط می‌توانیم پیش خدا درد و دل کنیم.

مصطفوی گفت: بالاخره اشتباهات داوری در هر مسابقه‌ای وجود دارد، ضمن اینکه اتفاقاتی هم رخ می‌دهد که داور در واکنش نسبت به آنها می‌تواند پنالتی را بگیرد یا نگیرد اما واقعا برای یک تیم چند بار چنین اتفاقی می‌افتد.

در ادامه نشست دیروز تیم پرسپولیس یکی از خبرنگاران حاضر نظرحسین هدایتی (رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) که در نشست حضور داشت را را جویا شد. اما باز هم داریوش مصطفوی در این زمینه پاسخگو بود.

وی اظهارداشت: هدایتی استاد ماست و برای تیم زحمات زیادی کشیده اند. اتحاد و همدلی بین اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تا داخل تیم بسط و گسترش پیدا کرده است. فقط می‌خواهم یک بار دیگر فیلم بازی را ببینید و بگوئید کدام تیم تا به حال اینچنین زیبا و تک ضرب بازی کرده است.

مصطفوی خاطرنشان کرد: من کارشناس نیستم اما با یک سوت اشتباه شیرازه تیم به هم می ریزد. کارشناس داوری باید در مورد اشتباهات بازی دیروز قضاوت کند هر چند که مطمئن ه‌تم پنالتی های صد درصد پرسپولیس نادیده گرفته شد.  دوست دارم مسعود مرادی هم پس از بازبینی فیلم بازی نظر واقعی خود را در این زمینه اعلام کند. اگر وی به پنالتی اعتقادی نداشت من هم حرفی ندارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه با تاکید بر اینکه باید برای دفاع از حق تیم‌ها در مقابل اشتباهات داوری فکری اساسی کرد، گفت: اینکه در یک برنامه بگویند فلان صحنه پنالتی بود یا نه دردی از درد ما دوا نمی‌کند. ما در باشگاه پرسپولیس خواهان احقاق حقمان از کفاشیان، سازمان لیگ و عنایت هستیم. البته معتقدم باید تعامل برقرار شود.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه قصد دخالت در کارکمیته داوران را ندارم. اما من هم بزرگ شده این مملکت هستم و همه از سابقه فعالیتم مطلع هستند. حرف من این است که نمی‌دانم جواب هواداران تیمم را به چه صورت بدهم.

مصطفوی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر که از سوی فرخزادی مطرح شده بود گفت: فرخزادی پرسپولیس را دوست دارد. اما هیئت مدیره در این مورد باید با تشکیل جلسه تصمیم گیری کند. البته ما حتما به دیدارهای خود ادامه می‌دهیم و از عوامل فدراسیون فوتبال هم اطاعت می‌کنیم. اما آیا واقعا در این شهر بزرگ کسی نیست که به فریاد پرسپولیس برسد؟

کد خبر 63115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز