پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اعتراض تماشاگران به داور و شعار علیه وی و رئیس فدراسیون فوتبال، درگیری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با مرادی و تخریب صندلی‌ها از جمله حوادث ناخوشایند پس از بازی پرسپولیس و مس بود.

به گزارش فارس، تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی با انتقاد از فدراسیون فوتبال علیه رئیس این فدراسیون شعار سر دادند.
 بنا بر این گزارش، در پایان مسابقه و حتی پس از گذشت 30 دقیقه تعداد زیادی از تماشاگران ورزشگاه آزادی را ترک نکرده و به نشانه اعتراض به عملکرد داوری، علیه کفاشیان و فدراسیون فوتبال شعار سر دادند و خواستار رسیدگی به تخلفات داوری شدند.

تماشاگران پرسپولیس در این مسابقه معتقد بودند که مسعود مرادی داور دیدار دو پنالتی صددرصد به سودشان را اعلام نکرده است.

پس از سر دادن شعار از سوی هواداران مأموران نیروی انتظامی به جایگاه ویژه رفته و با تعدادی از تماشاگران برخورد کردند و نزدیک به 50 نفر دستگیر شدند.

مأموران نیروی انتظامی علاوه بر تماشاگران با تعداد از مسئولان تدارک باشگاه پرسپولیس نیز درگیر شدند.

زارع با لیدر استقلال درگیر شد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان مسابقه امشب مقابل مس کرمان با یکی از لیدرهای استقلال تهران درگیر شد.

پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که بازیکنان دو تیم در حال ترک زمین بودند بعد از اهانت یکی از لیدرهای استقلال که در جریان مسابقه هواداران مس کرمان را ساماندهی می‌کرد، مازیار زارع با وی به طور لفظی درگیر شد که با وساطت مأموران نیروی انتظامی این مشکل حل شد.

درکیری لفظی با مرادی
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران پس از پایان بازی این تیم مقابل مس کرمان، با حضور در داخل زمین با داور مسابقه به صورت لفظی درگیر شدند.
  
در پایان مسابقه هواداران و اعضای کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به‌شدت به عملکرد مسعود مرادی اعتراض داشتند و هنگامی که سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، حسین هدایتی و مجید فرخ‌زادی با حضور در داخل زمین به سمت وی رفته و بشدت از عملکرد وی انتقاد کردند.

واکنش قطبی

افشین قطبی نیز در پایان مسابقه وارد زمین شد و بسوی مرادی رفت؛ اما بدون هیچ‌ واکنش منفی و با حالتی کنایه‌آمیز با داور مسابقه دست داد.

تخریب صندلی‌ها

با به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه هواداران زیادی به قضاوت مسعود مرادی اعتراض کردند و هنگامی که وی قصد ترک زمین را داشت با اشیا و بطری‌های نوشیدنی مورد حمله قرار گرفت که دو شی پرتاب شده با وی برخورد کرد. نزدیک به 500 صندلی ورزشگاه آزادی نیز تخریب شد

همچنین هنگام خروج بیش از 65 هزار نفر از ورزشگاه آزادی، ازدحام زیادی در پارکینک‌ها وجود داشت و ترافیک سنگینی در ساعات پایانی شب در خیابان های منتهی به ورزشگاه ایجاد شد

کد خبر 63100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز