پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم مس کرمان در یک بازی هیجان‌انگیز پرسپولیس تهران را در خانه‌اش 2 بر 1 شکست داد.

در نخستین روز از هفته ششم لیگ برتر و پس از 18 روز وقفه به دلیل بازی تیم ملی در مقابل تیم عربستان، ساعت 20 و 30 دقیقه بعد از ظهر پنجشنبه 21 خرداد دو تیم پرسپولیس تهران و مس کرمان  در حضور 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

در این بازی پر تحرک دو تیم به دفعات صاحب موقعیت‌های گل شدند اما درخشش دروازه‌بانان دو تیم مانع از به ثمر رسیدن گلی شد.

در این بازی مس کرمان چشم به ضد حملات بسته بود و مهاجم این تیم، داسیلوا، با  ضربات از راه دور خود چندین خطر آفرید.

پرسپولیس نیز در دقایق نخست بازی و سپس در طول نیمه اول بارها در موقعیت گل قرار گرفت که هر بار رحمتی دروازه‌بان  ملی پوش مس مانع از فروریختن دروازه‌اش شد.

نیمه اول بدون گل تمام شد. نیمه دوم این پرسپولیس بود که توپ و میدان را به دست گرفت. در این نیمه علاوه بر لحظات خطرناکی که توسط بازیکنان تیم پرسپولیس خلق شد، یک بار در محوطه جریمه توپ به دست مدافع مس برخورد کرد که داور‌ آن را خطا نگرفت. این تصمیم با واکنش تماشاگران و عکس‌العمل‌های قطبی، مربی پرسپولیس مواجه شد. تماشاگران تا دقایق طولانی با سوت‌های ممتد خود به این تصمیم اعتراض کردند.

در ادامه بازی وقتی که شیری، بازیکن تعویضی پرسپولیس در نیمه دوم، در محوطه جریمه سرنگون شد و داور با این تشخیص که او تمارض کرده به وی کارت زرد نشان داد، اعتراض تماشاگران شدت یافت.

در درقیقه 81 جریان بازی، تیم مس در یک ضد حمله به گل برتری دست یافت. در این دقیقه روح‌الله عطایی بازیکنی که دقایقی قبل به میدان آمده بود گل برتری مس را به ثمر رساند و علیرغم اینکه داور در این نیمه 5 دقیقه وقت اضافه گرفت، پرسپولیس که روحیه خود را از دست داده بود نتوانست نتیجه را تغییر دهد تا به‌این ترتیب تیم مس 9 امتیازی شود. پرسپولیس نیز با اولین باخت خود در این فصل، همچنان 8امتیازی باقی ماند.

جمعه سایر بازی‌های این هفته برگزار می‌شود که در تماشاگر پسند‌ترین آنها استقلال تهران در ساعت 8 و 30 دقیقه بعد از ظهر میهمان صبا باتری است. این بازی از آن روی اهمیت دارد که استقلال با باخت قبل خود تحت فشار هواداران است و از سوی دیگر مربی صباباتری، فیروز کریمی، در فصل گذشته برای مدتی مربی این تیم تهرانی بود

کد خبر 63096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز