کشتی گیر ۹۷ کیلوگرم ایران فینال را روی اشتباه خود از دست داد.

گلیج

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه رقابت های دو وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ، مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران، در دیدار نیمه نهایی مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در حالیکه در این مبارزه سخت و دشوار تا ۳ ثانیه مانده به پایان ۲ بر یک پیش بود، روی حمله خودش در خاک اسنایدر نشست و ۲ امتیاز از دست داد تا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بخورد و کشتی برده را با اشتباه خودش واگذار کند. 

همچنین عرفان الهی دارنده مدال طلای جوانان جهان پیش از این در دور نخست به مصاف جینتارو موتویاما نفر سوم زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید. وی سپس در یک مبارزه سخت برابر نیکولای گراحمز از مولداوی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید اما در این مرحله مقابل آکماتالیف از قرقیزستان در یک کشتی پر افت و خیز با حساب ۸ بر ۸ و به دلیل فن ۴ امتیازی حریف، شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریف قرقیزستانی با شکست کشتی گیر روس، الهی راهی گروه بازنده ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

از ساعت ۱۹.۴۵ دقیقه امشب امیر محمد یزدانی در ۶۵، محمد نخودی در ۷۹ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلای جهان به مصاف رقبایشان می روند.

کد خبر 630477

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha