مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از هفته گذشته به دستور معاون اول رئیس جمهوری عرضه مرغ گرم در ایام تعطیل در میادین میوه و تره‌بار آغاز شد.

گوشت مرغ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا سالمی از استمرار عرضه مرغ گرم در ایام‌ تعطیل خبر داد و گفت: با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور و تاکید وزیر جهاد کشاورزی از هفته گذشته عرضه مرغ گرم در ایام تعطیل در ۱۰ میدان میوه و تره بار آغاز شد.

او افزود: هفته گذشته در هر یک از میادین یک تن مرغ گرم توزیع شد که این هفته میزان عرضه را به حدود ۲ تن افزایش دادیم.

سالمی ادامه داد: از مجموع ۲۲ میدان اصلی، این هفته در ۱۵ میدان عرضه مرغ گرم با نرخ مصوب صورت گرفته است که بازارچه ها هم به عنوان زیر مجموعه میادین اصلی، از آنها می‌گیرند که با این اوصاف تعداد قابل توجهی می شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران از عرضه حدود ۴۰ تن مرغ در ۱۵ میدان اصلی میوه و تره بار خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته، میزان عرضه در هفته های آتی افزایش می یابد، همچنین علاوه بر عرضه مرغ گرم، حدود ۴۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب توزیع می کنیم.

سالمی قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد در میادین را ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان و مرغ گرم را ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد.

به گفته او، بنابر دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر آنکه برخی شهروندان روز جمعه خرید خود را انجام می دهند، از این رو زمینه را برای تسهیل در خرید فراهم کردیم.

سالمی درباره آخرین وضعیت توزیع تخم مرغ در میادین بیان کرد: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته از هفته های آتی توزیع تخم مرغ صورت می‌گیرد، اما مقدار آن‌ مشخص نیست و باید در ستاد تنظیم بازار مطرح شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در پایان با اشاره به اینکه عرضه مرغ منجمد در ایام تعطیل و عادی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پشتیبانی به دنبال افزایش عرضه مرغ گرم از ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن به ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن در روز است، همچنین میزان عرضه مرغ منجمد به میزان مرغ گرم بستگی دارد.

کد خبر 629735

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha