مهدی طارمی که فصل گذشته دروازه چلسی را در لیگ قهرمانان اروپا باز کرده بود شب گذشته نیز مقابل لیورپول موفق به گلزنی شد تا از همین حالا توجه تیم‌های مطرح اروپایی را به سمت خود جلب کند.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، مهدی طارمی با گلزنی مقابل لیورپول بار دیگر پتانسیل و استعداد خود را به رخ کشید و حالا می‌توان انتظار داشت راهی که علی کریمی می‌توانست برود و نرفت و دایی فرصتش نیافت را طارمی طی کند.

طارمی هم جدیت علی دایی را دارد و هم خونسردی و بی‌خیالی علی کریمی را. همانطور که وقتی لَخت و با شانه‌های افتاده لی‌لی‌کنان در زمین می‌دود و به یکباره با یک استارت مهیب همه مدافعان مقابلش را شوکه می‌کند. همانطور که وقتی نرم می‌دود قادر است در کسری از ثانیه با یک گام بلند تبدیل به یک موشک غیر قابل ردیابی شود. یک مهاجم موذی که تکلیف مدافع روبرویش را با خود روشن نمی‌کند. همانطور که سرخوشانه در منطقه آفساید دفاع لیورپول برای خود می‌چرخید و به یکباره با یک استارت قوسی شکل، خود را به تیر یک می‌رساند.

وقتی علی دایی دروازه میلان را در کورس با پائولو مالدینی باز کرد و با مشت های گره کرده و فریادهایش سن‌سیرو را خاموش کرد فکر می‌کردیم که چه سال‌ها باید بگذرد تا مادر دهر، فرزندی چون او بزاید. کسی که دروازه تیم‌های بزرگ اروپایی را باز کند. وقتی علی کریمی دروازه راپیدوین را در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان باز کرد و فقط به زدن لبخندی به عنوان شادی گل کفایت کرد از این همه خونسردی و بی‌خیالی و اعتماد به نفس او به وجد آمدیم و به انتظار قرار گرفتن نامش در لیست بازیکنان برتر سال دنیا نشستیم. حالا یکی را داریم که هم دایی است و هم کریمی. هم تشنه موفقیت و هم خونسرد و با اعتماد به نفس. پس بیراه نیست که برای روزهای بهتر و پیراهن‌های خوشرنگ‌تر به تن طارمی به انتظار بنشینیم.

تمجید کلوپ از گل ستاره ایرانی | طارمی در جلد دایی و کریمی

ملی‌پوش ایرانی پورتو در بازی با لیورپول یک دریبل ناموفق، یک سانتر نادرست، ناکامی در هشت دوئل زمینی و ۱۱ بار از دست دادن مالکیت توپ داشت و همچنین یکبار در موقعیت آفساید قرار گرفت، اما کار خود را با یک شیرجه زیبا و تنها توپش در چارچوب دروازه انجام داد تا یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول هم ضربه سر او را تحسین کند و در صحبت‌های پس از مسابقه بگوید: «آن هِد خیلی خوب بود.»

کد خبر 629495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha