سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به برگزار نشدن سوپرجام واکنش نشان داد.

حسن کامرانی‌فر

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر اظهار کرد: ابتدا این را باید بگویم که من دوستی با آقای عزیزی خادم نداشتم و انتخاب من به این سمت، به خاطر نگاه ایشان بوده است. فدراسیون فوتبال مسیر توسعه را را در پیش گرفته و علی رغم مهم بودن نتیجه، توسعه اهمیت بیشتری دارد. برای نتیجه گرفتن فوتسال، باید ۲ سال برای این تیم وقت گذاشته می‌شد اما ما سعی کردیم در این چند ماه هم کارهای زیادی برای آن‌ها انجام دهیم. از فردا هم جلسات آسیب‌شناسی را آغاز خواهیم کرد و باید زیرساخت‌هایی در باشگاه‌ها ایجاد کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص شروع لیگ بیست‌ویکم گفت: باتوجه به ۴ بازی حساس و مهم تیم ملی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های سرمربی تیم ملی تصمیم گرفتیم لیگ بعد از بازی با کره‌جنوبی آغاز شود. امسال لیگ فشرده‌ای داریم و تیم‌ها هر ۴ یا ۵ روز بازی خواهند داشت. همچنین به دلیل درخواست سرمربی تیم ملی، تصمیم گرفتیم دیدار سوپرجام را هم بعد از بازی با کره‌جنوبی برگزار کنیم و مشخص شدن تاریخ آن برعهده سازمان لیگ است. همچنین امسال در نحوه برگزاری لیگ تغییراتی خواهیم داشت؛ به عنوان مثال در شرایط جدول، اولویت دیگر با بازی رو در رو است و سپس تفاضل گل محاسبه می‌شود.

وی در خصوص سیستم VAR نیز اذعان کرد: فدراسیون قبلی مسیر را برعکس رفته بود و علی رغم تلاش دوستان، راه درستی را در پیش نگرفته بودند. در دیدار ایران و کره‌جنوبی از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده خواهیم کرد و نماینده آن شرکت به ایران خواهد آمد. در بازی با سوریه با وجود تمام سختی‌ها توانستیم میزبانی را بگیریم و همین امر به صدرنشینی فعلی ما کمک شایانی کرده است. کارگروه VAR ما هفته‌ای ۵ جلسه برگزار کرد و سرانجام هم این جلسات نتیجه‌بخش بود که AFC خبر دادیم حاضریم برای میزبانی این ۴ بازی، سیستم VAR را اجاره کنیم.

کد خبر 629220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha