تیم ملی فوتسال ایران در حالی که با دو گل پیش بود در نهایت بازی را واگذار کرد.

فوتسال

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران با شکست مقابل قزاقستان از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جام جهانی فوتسال بازماند.

ناظم الشریعه برای این بازی، علیرضا صمیمی، حمید احمدی، مسلم اولادقباد، اصغر حسن زاده و مهدی جاوید را در ترکیب اصلی قرار داده بود.

در نیمه اول این دیدار، شاگردان ناظم‌الشریعه توانستند بازی خود را بر حریف غالب کند و در دقیقه هشت، سعید احمدعباسی با یک چرخش زیبا اولاد قباد را در موقعیت قرار داد تا گل اول به ثمر برسد. هفت دقیقه‌ بعد احمد اسماعیل‌پور روی پاس مهدی جاوید دومین گل را وارد دروازه‌ هیگیتا کرد تا تیم ملی کشورمان برنده به رختکن برود.

‌در نیمه دوم، این قزاقستان بود که با حملات پیاپی خود دروازه صمیمی را تهدید کرد. قزاقستان درحالی‌که پنج دقیقه از شروع نیمه دوم می‌گذشت، توسط تورساگولف روی پاس داگلاس به گل اول رسید. دو دقیقه‌ی بعد، هیگیتا که جلو آمده بود و قصد گلزنی داشت، روی محمد شجری خطا کرد اما داور اتریشی بازی آن را تمارض تشخیص داد و او را با کارت زرد جریمه کرد. قزاق‌ها از همین موقعیت استفاده کردند و با استفاده از این ضربه ایستگاهی آرنولد کناب، گل دوم را وارد دروازه ایران کردند. در دقایق پایانی قزاقها توانستند گل سوم را به ثمر برسانند و ۳ بر ۲ پیروز میدان شدند.

کد خبر 629192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 1
    تیم ایران بسیار بد بازی کرد وقزاقستان با شایستگی برد شوتهای انها ۵۰ در برابر ۳۰ بود تمام پاسهای ایران ضعیف بود حتی از ازبکستان هم ضعیفتر بودیم این تیم در اسیا هم اول نیست