دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

مراسم سالانه اهدای جوایز معتبر تئاتر تونی برای تجلیل از برترین آثار نمایشی برادوی در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ برگزار شد و برندگان خود را در شاخه‌های گوناگون شناخت.

جوایز تونی 2021

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: هفتاد و چهارمین دوره جوایز تونی معروف به اسکار دنیای تئاتر پس از یک تاخیر طولانی مدت به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا، سرانجام برندگان خود را طی مراسمی چهار ساعته معرفی کرد.

با توجه به تعطیلی تئاتر برادوی برای یک مدت طولانی که از ۱۲ مارس ۲۰۲۰ و با تشدید اوضاع شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، امسال تنها ۱۸ نمایش واجد شرایط رقابت در این جوایز مهم عرصه تئاتر شده بودند.

در نهایت جایزه بهترین نمایش درام به «وراثت» رسید و «مولن روژ: موزیکال» نیز به عنوان بهترین نمایش موزیکال شناخته شد و جایزه بهترین اجرای مجدد یک نمایش هم به «بازی سرباز» رسید.

در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و زن نمایش درام نیز به ترتیب «اندرو برنپ» (وراثت) و «مری-لوئیس پارکر» (صدای درون) موفق به کسب جایزه شدند و در شاخه بازیگران نقش اصلی مرد و زن نمایش موزیکال هم به ترتیب «آرن ویت» (مولن روژ) و «آدریان وارن» (موزیکال تینا ترنر) برگزیده شدند.

«آلن دیوید گریر» (بازی سرباز) و «لوی اسمیت» (وراثت) در شاخه نقش مکمل مرد و زن نمایش درام و «دنی برستین» (مولن روژ) و «لارن پاتن» (قرص کوچک دندانه دار) در شاخه نقش مکمل مرد و زن نمایش موزیکال موفق به دریافت جایزه تونی شدند.

امسال نمایش موزیکال «قرص کوچک دندانه‌دار» که با اقتباس از یک آلبوم موسیقی در سال ۱۹۹۵ ساخته «آلانیس موریست» ساخته شده با ۱۵ نامزدی پیشتاز نامزدهای جوایز تونی بود که در انتها موفق به کسب تنها دو جایزه شد و نمایش «مولن روژ: موزیکال» با ۱۴ نامزدی و نمایش‌های «بازی برده» و «موزیکال تینا ترنر» نیز هر کدام در ۱۲ شاخه نامزد کسب جایزه بودند.

مهم‌ترین ناکام امسال جوایز تونی، نمایش «بازی برده» بود که با وجود نامزدی در ۱۲ شاخه موفق به کسب هیچ جایزه‌ای نشد.

کد خبر 629163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha