یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هویت واقعی رئیس جدید سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» و حتی محل دقیق سکونت او را افشا کرده است.

رئیس جدید شاباک

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از ایرنا نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا جانشین «نداو ارگمن» در ریاست شاباک را تعیین کرد، اما هویت واقعی او را فاش نکرد و رسانه‌های اسرائیلی بدون اشاره به نام او تنها با حرف «ر» از او نام می‌برند.

منبع آگاه مقاومت فلسطین در گفتگو با خبرگزاری «فلسطین الان» از هویت رئیس جدید شاباک (وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) پرده برداشت و فاش کرد که رئیس جدید شاباک که به شیوه رمزی از او با حرف «ر» نام برده می‌شود، «رونین پیریزوفسکی» است.

منبع مذکور مقاومت افزود: رئیس جدید شاباک که اسرائیل سعی کرده تا هویت او را مخفی نگه دارد برای مقاومت فلسطین یک چهره کاملا شناخته شده است و در لیست افراد تحت تعقیب مقاومت قرار دارد.

منبع فلسطینی همچنین با افشای جزئیات دقیق هویت و آدرس منزل پیریزوفسکی فاش کرده که او متولد ۲۴ دسامبر سال ۱۹۶۵ است و در خیابان «عگنون» منطقه «هود هشارون» سکونت دارد و شماره پلاک خانه او ۶ است.

چند روز پیش نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که رئیس جدید سرویس شاباک را انتخاب و نام او را ظرف روزهای آتی اعلام خواهد کرد.

کد خبر 629157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha