پیکر زنده‌یاد سیامک اطلسی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه‌شنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.

سیامک اطلسی

به کزارش همشهری آنلاین، کانون کارگردانان سینمای ایران و خانه سینما در پیام های جداگانه ای درگذشت سیامک اطلسی را تسلیت گفتند و اعلام شد که سیامک اطلسی در کنار محمد عبادی (گوینده و دوبلور) و ولی الله شیراندامی (بازیگر) در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

در متن پیام تسلیت کانون کارگردانان سینمای ایران آمده است: «شنیدن خبر درگذشت آقای سیامک اطلسی، سینماگر پیشکسوت و عضو کانون کارگردانان، بر اثر کرونا باعث اندوه و تاثر بسیار زیاد گردید. کانون کارگردان سینمای ایران درگذشت این کارگردان، بازیگر، نویسنده و دوبلور پیشکسوت را به خانواده آن‌ مرحوم و اهالی سینما تسلیت می گوید.»

خانه سینما هم درگذشت بازیگر، کارگردان، تهیه کننده سینما و دوبلور باسابقه سینمای ایران زنده یاد سیامک اطلسی را به خانواده محترم ایشان و اعضای محترم جامعه اصناف سینمای ایران تسلیت گفت.

سیامک اطلسی روز سه شنبه ۶ مهر  در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در مقبره سه طبقه کنار همکارانش ولی الله شیراندامی و محمد عبادی به خاک سپرده خواهد شد. مراسمی که ساعت ۱۰ و ۳۰ با توجه به شیوع کرونا تحت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سیامک اطلسی که متولد ۱۳۱۵ بود، از دهه ۴۰ کار خود را با گویندگی در انجمن گویندگان آغاز کرد و بعد به سینما رفت و از سال ۵۰ تا همین سه سال قبل در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی بازی کرده بود.

سیامک اطلسی طی دو هفته اخیر به کرونا مبتلا شد و امروز چهارم مهر در بیمارستان فرمانیه تهران دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 629087

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha