سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان و تهیه‌کنندگی ایلیا شمس و محمدکاظم شیران به جشنواره فیلمساز جدید (NewFilmmaker) آمریکا راه یافت.

فیلم کوتاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جشنواره‌ فیلم فیلمساز جدید نیویورک (NewFilmmaker) که  بیست و پنجمین دوره‌ خود را برگزار می‌کند در شهر نیویورک واقع شده که پیش از کرونا با حضور تماشاگران در سالن‌های سینما برگزار می‌شد اما با شیوع این ویروس به صورت آنلاین برپا می‌شود. در صورت کسب مجوزهای اکران عمومی آن را به صورت فیزیکی هم نمایش خواهند داد و قرار است این فیلم کوتاه در روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) یک نمایش داشته باشد.

در خلاصه‌ داستان فیلم کوتاه «دریا» آماده است: چند دوست برای سفر به شمال کشور برنامه ریزی می‌کنند و خود را برای این سفر مهیا می‌کنند اما... فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی، صحرا رمضانیان بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

همچنین آرش رمضانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، پویا حقیقی تدوین و صدا، مصطفا صادقی دستیار فیلمبردار، مصطفا آرین راد طراح گرافیک و مجتبی رحامیان عکاس و تصویربردار پشت صحنه در اثر حضور دارند و مجموعه‌ی آموزشی و هنری CNG TV لندن (انگلستان) حامی مالی و معنوی این اثر است.

کد خبر 629040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha