روز گذشته در حالی تیم منچستر یونایتد یک شکست خانگی را تجربه کرد که منچستر سیتی به یک پیروزی ارزشمند در مقابل چلسی رسید.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، می‌گویند اگر می‌خواهی کریستانو رونالدو را زجرکش کنی، باید وقتی او هنوز در زمین مسابقه دیده می‌شود، پنالتی تیم را به بازیکن دیگری بدهی. این اتفاق روز گذشته در لیگ برتر انگلیس برای کریستیانو رخ داد.

منچستر که روبروی استون ویلا اصلا خوب بازی نکرده بود، در آخرین ثانیه‌ها صاحب یک پنالتی شد. همه انتظار داشتند کریس پشت توپ قرار بگیرد و دروازه امیلیانو مارتینز را باز کند اما ناگهان برونو فرناندز با اصرار زیاد، پنالتی را از رونالدو گرفت و روبه‌روی نگاه بهت‌زده کریستیانو، توپ را به آسمان فرستاد. این دومین شکست پیاپی تیم اوله بعد از باخت به وستهم در جام اتحادیه بود. جالب اینکه آن‌ها هفته گذشته در لیگ برتر به لطف پنالتی از دست رفته مارک نوبل، برنده مسابقه شدند اما حالا این کابوس، برای خودشان هم اتفاق افتاد.

برخلاف قرمزهای منچستر که روز بسیار ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشتند، آبی‌های این شهر در زمین چلسی فوق‌العاده ظاهر شدند. چند ماه پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و سیتی دوباره به هم برخورد کردند و این بار تیم گواردیولا بود که حریف‌اش را از پیش رو برداشت. سیتی با یک نمایش حساب‌شده، موقعیت‌های بسیار زیادی روی دروازه حریف ساخت و با یک نمایش آرمانی، ثابت کرد که مدعی شماره یک قهرمانی این فصل لیگ برتر است. گابریل زسوس، تنها گل سیتیزن‌ها را در این نبرد به ثمر رساند. این اولین شکست چلسی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس بود.

کد خبر 628933
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha