فیلم سینمایی «گورکن» در ادامه حضور بین‌المللی در سی و هفتمین جشنواره فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس، دهمین دوره جوایز فیلم زمستان نیویورک و دهمین جشنواره فیلم‌های بدون خشونت کانادا به نمایش درمی‌آید.

گورکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، سی و هفتمین جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی و اقیانوسیه لس‌آنجلس، از ۲۳ سپتامبر تا اول اکتبر ۲۰۲۱ (۱ تا ۹ مهر ۱۴۰۰) در شهر لس‌آنجلس آمریکا بصورت حضوری برگزار می‌شود و دهمین دوره جوایز فیلم زمستان نیویورک و دهمین جشنواره‌ فیلم‌های بدون خشونت نیز از ۲۳ سپتامبر تا سوم اکتبر (۱ تا ۱۱ مهر) به صورت حضوری و مجازی در آمریکا و کانادا برگزار خواهند شد.

گورکن ماه گذشته در بخش پانورامای «بیست و نهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم وارنا» (عشق دیوانگی است) در بلغارستان، بخش مسابقه «هجدهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم سالنتو» در ایتالیا و بخش فروم «بیست و ششمین جشنواره‌ فیلم اسپلیت» در کرواسی به نمایش درآمد.

این فیلم هفته جاری نیز در بخش مسابقه «چهاردهمین جشنواره‌ فیلم‌های زیرزمینی آریزونا» و «چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو» در آمریکا اکران می‌شود. در این فیلم ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 گورکن به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان از نیمه مرداد در پلتفرم‌ها به صورت آنلاین به نمایش درآمده است. این فیلم روایت زنی به‌ نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایش است که درست قبل از ازدواج مجددش دچار چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود.

کد خبر 628837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha