آندره‌آ بوچلی، خواننده نامدار ایتالیایی اندکی پس از خواندن در مراسم افتتاحیه اکسپو ۲۰۲۰ بار دیگر به دوبی بازمی‌گردد و در هتل ساحلی جمیرا کنسرت برگزار می‌کند.

آندريا بوچلي

به گزارش همشهری آنلاین، هنرمند ۶۳ ساله و نابینای ایتالیایی یکی از چهره‌هایی است که روز پنجشنبه ۳۰ سپتامبر همراه آندرا دی، الی گولدینگ، لانگ لانگ نوازنده پیانو از چین، آنجلیک کیدجو خواننده و آهنگساز برنده چهار جایزه گرمی از بنین و چند خواننده عرب‌زبان یک اجرای ۹۰ دقیقه‌ای در مراسم افتتاحیه اکسپو دوبی ۲۰۲۰ در الوصل پلازا خواهد داشت. اکسپو ۲۰۲۰ از اولین روز اکتبر میزبان عموم مردم می‌شود و تا شش ماه ادامه می‌یابد.

بوچلی که در یکی دو سال اخیر درگیر چند پرونده آزار جنسی هم بوده، از مدتی پیش تور جهانی باور را آغاز کرده است. بخشی از این برنامه جهانی روز هشتم نوامبر به دوبی می‌رسد و خواننده پرآوازه ایتالیایی در جشنواره موسیقی پاراس در هتل ساحلی جمیرا روی صحنه می‌رود. بوچلی آلبوم «باور» را نوامبر ۲۰۲۰ منتشر کرد و در کنسرت دوبی ترانه‌های «تو هرگز تنها قدم نخواهی زد» ریچارد راجرز و «هله‌لویا» لئونارد کوهن را بازخوانی می‌کند.

امسال پنجمین دوره جشنواره موسیقی پاراس برگزار می‌شود و در آن جز بوچلی، دو خواننده از روسیه به نام‌های فیلیپ کرکوروف و لیونید آگوتین هم برنامه اجرا می‌کنند. پاراس از چهارشنبه سوم نوامبر آغاز می‌شود و تا دوشنبه هشتم نوامبر ادامه دارد و بهای بلیت‌های آن از ۷۵۰ درهم به بالاست.

بوچلی دسامبر ۲۰۲۰ هم در دوبی روی صحنه رفت و برنامه اجرا کرد. او از ۱۹۸۲ تا امروز ۱۵ آلبوم انفرادی منتشر کرده و بیش از ۷۵ میلیون نسخه از اجراهایش در دنیا فروش رفته است.

کد خبر 628818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha