معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مرکز مازندران اظهار کرد: شهرداری ساری به دلیل پرداخت ناقص حق بیمه کارکنان در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ حدود ۴ هزار میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکار است.

شهرداری ساری

به گزارش همشهری آنلاین، کیا علیزاده گفت: بدهی ۴هزار میلیارد ریالی شهرداری به تامین اجتماعی با پیگیری‌های مستمر و مؤثر جواد طالبی شهردار ساری مشمول بخشودگی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی تامین اجتماعی شد و اکنون شهرداری ساری ۳۰۰۰ میلیارد ریال باقیمانده را با تقسیط ماهانه ۸۰میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

وی افزود: علاوه بر تقسیط ۸۰میلیارد ریالی بابت این بدهی که از گذشته به امروزِ شهرداری ساری رسیده است، برای به روزرسانی کامل بیمه کارکنان، ماهانه ۱۰۰میلیارد ریال نیز به حساب تامین اجتماعی واریز می‌شود که مجموع این پرداختی‌ها ۱۸۰میلیارد ریال در هر ماه است.

علیزاده گفت: با به‌روزرسانی پرداختی حق بیمه تامین اجتماعی، دفترچه‌های درمانی که در این روزهای سخت کرونا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همکاران و مجموعه مدیریت شهری است، فعال شده و همچنین پرداختی بازنشستگی کارکنان شهرداری ساری نیز در سریع‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. با تحقق این امر، همکاران ما در مراحل درمان، آن طور که در گذشته دچار معضلات ناشی از پرداخت نشدن بیمه می‌شدند، نخواهند شد.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر این، ۱۳۰۰ میلیارد ریال بدهی قبلی به اداره امور مالیاتی هم وجود دارد که بخشی از آن پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری با تاکید بر اینکه رفاه و معیشت کارکنان شهرداری از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری است، گفت: با وجود بدهی‌هایی که از قبل برای مجموعه شهرداری ساری باقی مانده و بخش زیادی از درآمدهای امروز ما بابت پرداخت این بدهی‌ها هزینه می‌شود امیدواریم بتوانیم به زودی در زمینه رفاه کارکنان، گام‌های مؤثرتری برداریم.

کد خبر 628808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha