شرکت‌های هواپیمایی با وجود توافق صورت گرفته و هشدارهای مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس، تخلفات بسیاری در این زمینه کرده‌ و می‌کنند و به نظر می‌رسد کسی پاسخگوی این وضعیت نیست. این موضوع صدای اعتراض رییس جمهور را هم بلند کرد.

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در شرایطی که بلیت پروازهای اربعین همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تخلفات بسیاری در این زمینه مانند گرانفروشی و کمبود بلیت‌های دو طرفه به چشم می‌خورد، خبری از مسئولان این ایرلاین ها و پاسخگویی آن‌ها در این زمینه نیست، تا جایی که این موضوع صدای رئیس جمهوری را هم درآورد.

به طوری که ابراهیم رییسی جمعه شب در پایان سفر به استان ایلام گفت: مبادا شرکت های هواپیمایی نسبت به زائران اجحاف بکنند و به هیچ عنوان اجحاف در این موضوع پذیرفتنی نیست و هیچ شرکت هواپیمایی اجازه ندارد در قیمت‌ها تخلف کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره افزود: قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز به مقصد نجف پنج میلیون تومان به صورت دو طرفه و یکطرفه سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پروازهای مشهد شش میلیون تومان به صورت دوطرفه و یکطرفه چهار میلیون تومان تصویب شد.

محمد حسن ذیبخش افزود: چنانچه هر کدام از شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی از این مبلغی که مورد توافق سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی هست تخطی کنند و نسبت به گرانفروشی اقدام کنند، مسافران می‌توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی و سامانه شکایات مردمی اقدام کرده، قطعاً در سازمان با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته خیلی سریع نسبت به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 628677

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha