طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ هزار و ۲۹۴ نفر مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور شناسایی شدند و ۲۸۴ نفر نیز طی بازه زمانیِ یادشده براثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین و بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۱۵ هزار و ۲۹۴ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ شناسایی شدند و در این بازه زمانی ۲۸۴ بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند.

بنا بر این گزارش، از دیروز تا امروز ۲ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۲۱۶۱ نفر از آنها بستری شده اند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۸۸۵ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۱۸ هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

تاکنون ۴ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۸۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۵۰۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تزریق ۸۱۸ هزار و ۷۱۵ دوز واکسن در یک روز

همچنین بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته ۸۱۸ هزار و ۷۱۵ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

تاکنون ۳۴ میلیون و ۷ هزار و ۳۸۰ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۵ میلیون و ۹۳ هزار و ۲۹۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۴۹ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۷۲ دوز رسیده است.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

گفتنی است در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر 628624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha