۲۶ مرکز واکسیناسیون خودرویی و ثابت و سیار با حضور علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت و اعضای شورای شهر تهران امروز (جمعه) با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف راه‌اندازی شد.

افتتاح 26 مرکز واکسیناسیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این مراکز واکسناسیون شامل ۱۳ مرکز ثابت، ۳ مرکز خودرویی و ۱۰ مرکز سیار است که یکی از آنها به صورت نمادین در خیابان قلعه‌مرغی محله زمزم راه اندازی شد.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در آیین بهره‌برداری از این مراکز گفت: ساماندهی کمک های مومنانه، مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی، شکل گیری طرح سلامت یار، تجهیز نقاهتگاه ها، ارایه خدمات خاص در بهشت زهرا(س) و تزریق حدود ۲ میلیون دوز واکسن در مراکز زیر پوشش و مدیریت شهرداری، از جمله اقدامات مدیریت شهری تهران در این زمینه است.

علی نصیری گفت: پویشی از سه‌شنبه هفته گذشته در تهران برای واکسیناسیون همه شهروندان بالای ۱۸ سال تا ۱۰ مهر آغاز شده است و لازمه تحقق آن تزریق روزانه بیش از ۷۰۰ هزار دوز واکسن بود.

نصیری اضافه کرد: از همین رو مسئولیت ایجاد ظرفیت تزریق روزانه ۳۰۰ هزار دوز واکسن در این پویش را شهرداری تهران بر عهده گرفت.

وی افزود: در همین ارتباط ۱۳ مرکز ثابت، 3 مرکز خودرویی و ۱۰ ون تجهیزشده برای واکسیناسیون سیار پیش‌بینی شده تا گروه های آسیب‌پذیر، معتادان متجاهر، پاتوق های مصرف مواد مخدر و سالماندان فاقد توانایی مراجعه به مراکز واکسیناسیون، زیر پوشش این طرح قرار گیرند.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به راه اندازی پویشی در شهرداری پایتخت اظهار داشت: این پویش در شهرداری تهران با شعار «تهران دوباره جان می گیرد» در حال اجرا است.

نصیری اضافه کرد: با شروع دوره جدید مدیریتی از اهدافی که به شکل راهبردی در راس برنامه ها اعلام شد، برداشتن بار کرونا از دوش دولت در شهر تهران بود.

کد خبر 628608

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha