پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به افزایش تقاضا، از روز گذشته تعداد هواپیماها را جهت انتقال مسافران در مسیر شهرهای عراق اضافه کردیم تا زائرانی که روادید خود را دریافت کرده اند بتوانند در تاریخ مدنظر خود بلیتشان را تهیه کنند.

پرواز هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شهرام آدم نژاد ضمن تاکید به تلاش حداکثری ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و مطلوب به زائران حسینی، علاوه بر امکان بازگشت با هواپیما، از باز بودن مرز مهران برای بازگشت خبر داد.

وی گفت: در تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هماهنگی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی مقرر شد به منظور تامین رفاه و آرامش زائران اربعین حسینی، با برنامه ریزی انجام شده و تخصیص ناوگان برای بازگرداندن آنها، از سوم‌ تا دهم مهر ماه، روزانه ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن آنها در مرز مهران مستقر شوند.

وی اظهار کرد: زائران می توانند پس از ورود به کشور با تهیه بلیت اتوبوس به شهرهای خود بازگردند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به افزایش تقاضا، از روز گذشته تعداد هواپیماها را جهت انتقال مسافران در مسیر شهرهای عراق اضافه کردیم تا زائرانی که روادید خود را دریافت کرده اند بتوانند در تاریخ مدنظر خود بلیتشان را تهیه کنند.

آدم نژاد درباره برخی گزارش ها مبنی بر فروش بلیت هواپیما بالاتر از نرخ مصوب ستاد اربعین گفت: شرکت های هواپیمایی و توزیع کنندگان متخلف که بلیت را به نرخ بالاتر از قیمت مصوب به فروش رسانده اند شناسایی شده و با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: سیستم پایش و نظارت وزارت راه و شهرسازی به صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه ها مستقر است و هرگونه تخلف در ارائه خدمات با برخورد جدی همراه خواهد بود.

آدم نژاد افزود: چندین موکب در مراکز اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه ها و همچنین مرز مهران دایر شده تا از زائرین به بهترین وجه پذیرایی به عمل آید.

کد خبر 628475

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha