مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون تجمیعی استان البرز در کانون شهید سبحانی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج راه اندازی شد.

واکسن

به گزارش همشهری آنلاین، این مرکز یکی از بزرگ‌ترین مراکز واکسیناسیون کشور است که روزانه ظرفیت واکسیناسیون ۵هزار نفر را در ۲۵ گیت دارد.

رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز ۳۱شهریور اعلام کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۵۹۱۸ نفر رسیده است.

محمد فتحی درباره آخرین وضعیت کرونا در البرز گفت: از دیروز تا امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

به گفته وی، مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۶۹ هزار و ۹۷۶  نفر است.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰۱ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند، گفت: از این تعداد ابتلای ۵۰۸ نفر به بیماری کووید ۱۹ تا این تاریخ قطعی شده است.

رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۵۹۱۸ نفر رسیده است.

فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۴۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

با وجود تسریع در امر واکسیناسیون رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در این استان ضرورت دارد تا کادر درمان و سازمان‌های ذی‌ربط بتوانند شرایط را در این استان پرجمعیت را به حالت عادی بازگردانند.

کد خبر 628388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha