آیت‌الله جنتی از مسئولان دولتی و ستاد اربعین خواست زمینه تسهیل سفر زوار اربعین حسینی و برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین را فراهم کنند. 

احمد جنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (۳۱ شهریور ۱۴۰۰) این نهاد با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: همه باید قدر ۸ سال دفاع مقدس که به رهبری امام خمینی (ره) انجام شد را بدانیم. 

وی افزود: دفاع مقدس موجب شد تجربه‌ها، موفقیت‌ها، درس‌ها و عبرت‌های زیادی را تجربه کنیم که بابت این نعمت هم از خدای متعال سپاسگزاریم. 

جنتی با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ ۸ ساله، با صدام علیه ایران متحد بودند ولی شکست خوردند، خاطرنشان کرد: خدا به برکت مجاهدت‌های رزمندگان و مردم و راهبری‌های امام خمینی نگذاشت دشمنان ما پیروز شوند که باید برای چنین الطافی الهی همواره شاکر باشیم. 

وی از مسئولان مرتبط با حوزه دفاع مقدس خواست که از حماسه آفرینان ۸ دفاع مقدس تجلیل کنند و نگذارند یاد و خاطره رشادت‌های آن‌ها هرگز فراموش شود. 

جنتی ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی، این راهپیمایی بزرگ را تجلی حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی آزادگان جهان خواند و افزود: عشق به امام حسین علیه السلام خاموش نشدنی است و ملیت و زبان نمی‌شناسد و این عشق محور وحدت امت اسلامی و همه عدالتخواهان سراسر عالم خواهد شد. 

وی از مسئولان دولتی و ستاد اربعین خواست زمینه تسهیل سفر زوار اربعین حسینی و برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین را فراهم کنند. 

دبیر شورای نگهبان در پایان، به انتصاب آیت‌الله حسینی خراسانی به عنوان عضو جدید فقیه شورای نگهبان توسط رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این حسن اعتمادی که از سوی رهبر معظم انقلاب نسبت به ایشان شد از برکات وجودی‌شان در این شورا استفاده کنیم. 

در ادامه این جلسه اعضای شورای نگهبان حضور آیت الله حسینی خراسانی در جمع اعضای این شورا را تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند. 

کد خبر 628372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha