مقام استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا، می‌توانند با مراجعه به «سامانه کارا» به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات اقدام و از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند.

تسهیلات کرونایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی آشتاب، در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی استان لرستان گفت: به گروه‌های شغلی آسیب‌دیده از کرونا به تعداد کارکنان واحدهای ثبت‌نام شده، اعم از بیمه شده و بیمه نشده، ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان وام ۱۲ درصد با بازپرداخت ۲۲ ماهه و ۲ ماه تنفس تعلق می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، پرداخت تسهیلات را به منظور پرداخت مطالبات معوق نیروی کار بنگاه‌های اقتصادی و همچنین تهیه مواد اولیه و نیازهای کارگاهی بیان کرد.

آشتاب تصریح کرد: تسهیلاتی که به بنگاه‌های اقتصادی مشمول کرونا پرداخت شده و هنوز اجازه فعالیت به آن‌ها داده نشده است، استمهال و بانک‌ها باید نسبت به تمدید مهلت پرداخت اقدام کنند.

وی افزود: ضروری است بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات به متقاضیان شرایط را تسهیل و این روند سرعت بیش‌تری داشته باشد و پرداخت این تسهیلات با هدف حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا انجام شود.

کد خبر 628330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha